قطعات خودرو

مسیر یکطرفه همکاری اصناف با دولت در مورد تعطیلی کرونا

اصناف

قاسم نوده فراهاني با اشاره به اينکه جلسات مثبت و خوبي با استاندار تهران و معاون امنيتي و انتظامي استاندار و همچنين دکتر ذوالفقاري دبير کميته امنيتي و انتظامي ستاد ملي مقابله با کرونا صورت گرفته است، ادامه داد : در جلسات با مسئولان حوزه استاني و کشوري به نتايج خوبي رسيديم که ان شاالله در هفته آينده و پس از تصويب در ستاد ملي مبارزه با کرونا نتيجه نهايي به اطلاع صاحبان صنوف خواهيم رساند.

وي در ادامه بيان کرد: به رئيس محترم جمهور و دبير کميته امنيتي و انتظامي ستاد ملي کرونا اطلاع رساني کرديم که در صورت ادامه اين روند (تعطيلي اصناف و فعال بودن سازمانهاي مطالبه گر مانند بانک ها، ماليات و عوارض شهرداري و …) اصناف ديگر امکان رعايت دستورالعمل هاي صادره را نخواهند داشت.

فراهاني اضافه کرد: ما معتقديم نبايد مسير همکاري اصناف با دولت در مديريت و مقابله با ويروس کرونا يک جاده يکطرفه باشد به اين مفهوم که فقط اصناف تعطيل شوند، آسيب هاي اقتصادي و اجتماعي بخورند و بابت اين همه صدمه کوچکترين حمايت و پشتيباني از اصناف صورت نگيرد.

رئيس اتاق اصناف تهران در پايان گفت: حرف آخر بنده اين است که ما با دولت بابت لزوم تغيير روال فعلي تعطيلي اصناف اتمام حجت کرديم و اميدواريم هر چه زودتر مشکلات اصناف در دولت هم مورد توجه قرار گيرد.
منبع: اتاق اصناف

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است