قطعات خودرو

واکسیناسیون اجباری مانع از تعطیلی اصناف می‌شود

خزانه‌دار و عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران ضمن اعلام حمایت از مصوبه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر واکسیناسیون اجباری اصناف گفت: از آن‌جاکه در ۲۰ماه گذشته، اصناف و صاحبان مشاغل بیشترین آسیب را دیدند، این تصمیم می‌تواند در جهت رویکرد «کنترل هوشمند» به‌جای تعطیلی‌های همگانی از خسارت‌های بیشتر به واحدهای صنفی جلوگیری کند.
به گزارش اتاق اصناف ایران، محمود بنانژاد، در گفت و گو با روزنامه خراسان افزود: واکسیناسیون، اولویت اصلی ستاد ملی مبارزه با کرونا در اجرای روش مدیریت هوشمند این بیماری است. یعنی اصناف و صاحبان مشاغل به‌ویژه در بخش‌های عمومی و ارائه خدمات برای ادامه فعالیت خود باید واکسینه شده و در غیر این صورت با محدودیت در فعالیت مواجه می‌شوند.
وی با اشاره به این‌که با شیوه‌های مختلف از جمله کنترل مجوزها و گشت‌های بهداشتی از اصناف می‌توان بر اجرای دقیق آن نظارت کرد، گفت: با توجه به فراوانی واکسن‌ در کشور و از سوی دیگر ازآن‌جاکه این بیماری ظاهرا به این زودی‌ها از میان نخواهد رفت، از خانواده بزرگ اصناف درخواست می‌کنیم برای ایمنی خود، اطرافیان و مراجعانشان، هرچه زودتر خود را واکسینه کنند تا خدای‌ناکرده دچار مشکلات احتمالی اعمال قانون نشوند.
بر اساس این گزارش، احمد وحیدی، وزیر کشور روز سه شنبه پس از نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ‌از مهلت ۱۰ روزه برای واکسینه شدن مشاغل و اصناف مرتبط با مردم خبر داده بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *