قطعات خودرو

پیکاپ‌های تک و دوکابین جدید آمیکو به دنبال فتح بازار

آمیکو با محصولات جدید در راه بازار خودرو

گروه صنعتی آمیکو یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های صنعتی در منطقه آزاد ارس می‌باشد که فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ با تاسیس شرکت صنعتی آذر موتور در منطقه جلفا و ثبت جهانی برند آمیکو شروع نموده و اکنون پس از گذشت نزدیک به دو دهه همچنان در این عرصه پیشتاز است.

شاید تا به حال آمیکو را بیشتر با خودرو‌های تجاری و مخصوصاً کامیون‌های آن شناخته باشیم. اما از چند ماه پیش شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) پیکاپ‌های تک و دوکابین جدید را طراحی و عرضه بازار خودرو کرده است.

غلامرضا صادقیان مدیر عامل شرکت ارس خودرو دیزل( آمیکو) گفت: آمیکو در راستای بهره‌گیری از روش‌های جهانی مدیریت کیفیت و استقرار آن در تمامی واحد‌های صنعتی گروه، همواره توانسته است ضمن تولید محصولات باکیفیت، رضایت مشتریان را به خود معطوف کند.

صادقیان ادامه داد: شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) با بیش از یک دهه فعالیت تولیدی در زمینه خودرو‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین تجاری از اوایل سال جاری اقدام به تولید دو نوع وانت دو کابین و تک کابین یورو ۵ با استاندارد‌های ۸۸‌گانه روز اروپا کرده که از نظر کارایی و کیفیت قابل مقایسه با پیکاپ‌های ژاپنی موجود در بازار ایران است و پیش بینی می‌شود با توجه به قیمت مناسب و کیفیت آن‌ها، جایگزین خودروی ژاپنی در ایران شوند.

وی افزود: تست‌های عملیاتی که توسط بعضی از ارگان‌ها و سازمان‌های مصرف‌کننده این نوع پیکاپ‌ها در ایران انجام گرفته موید قابل رقابت بودن و جایگزین شدن پیکاپ‌های آمیکو با ژاپنی‌های موجود در ایران است.

مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل (آمیکو) با اشاره به تلاش کارکنان مجموعه گروه صنعتی آمیکو در منطقه آزاد ارس و تولید روزانه ۴۰ دستگاه وانت پیکاپ جدید تصریح کرد: خط جدید تولید پیکاپ‌ها پس از انجام تست‌های نهایی به مرحله بهره‌برداری رسیده است که به زودی با حضور مسئولان کشوری و استانی از این خط جدید تولید پیکاپ‌های تک و دوکابین در سایت منطقه آزاد ارس رونمایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل با بیان اینکه وانت پیکاپ‌های آمیکو یکی از مهمترین محصولات آمیکو می‌باشد که توانسته بازار خودرو‌های باری را تغییر گسترده‌ای دهد تاکید کرد: چند خودرو جدید نیز در این رده در دست طراحی واحد فنی و مهندسی این شرکت می‌باشد که به زودی از این محصولات رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *