قطعات خودرو

چرا اصناف باید تاوان همه تصمیمات را بپردازند؟

مرتضی قدیری در ادامه تصریح کرد: بسیاری از صنوف لازم و ملزوم یکدیگرند؛ به طور مثال، اگر فروشندگان سیمان باز هستند پس فروشندگان ملزومات این کالا نیز باید باز باشند و اگر فروشندگان آهن باز هستند باید فروشندگان ملزومات این کالا نیز فعال باشند؛ چرا که بدون یکدیگر نمی‌توانند کار کنند و لازم و ملزوم یکدیگرند.

قدیری با انتقاد از اینکه دولت قانون را فقط برای اصناف وضع می‌کند ولی برای ارگان‌ها و سازمان‌های خود هیچ قانونی وضع نمی‌کند تصریح کرد: چرا اصناف تاوان همه تصمیمات را باید بپردازند؟ تجمعات فقط در اصناف است؟ کرونا فقط از بازار و پاساژ‌ها سرایت می‌کند؟ آیا نه این است که هیئت‌های حل اختلاف، سازمان‌های تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی، بانک‌ها و … هزاران مرکزی که زیر نظر دولت است از شیوع ویروس مبرا هستند؟

وی در رابطه با رونق و گردش اقتصادی گفت: مردم منتظرند تا روند مذاکرات را ببینند؛ چرا که هر تصمیمی گرفته شود اولین تاثیرش بر بازار کسب وکار خواهد بود. امیدوارم طوری پیش رود تا قیمت‌ها کاهش یابد، بازار کشور عجیب به نرخ ارز‌های مبادلاتی وابسته است. منتظر گردش اقتصادی خوب پس از چند سال در کشور هستیم.

منبع: اتاق اصناف تهران

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *