قطعات خودرو

آگهی فروش کارخانه بلبرینگ ایران

برابر اطلاعیه ای که اداره تصفیه امور ورشکستگی شهرستان تبریز منتشر کرده است کارخانه بلبرینگ ایران در مورخه 23 خرداد 1400 واگذار خواهد شد.

کارخانه بلبرینگ ایران تنها کارخانه تولید بلبرینگ در ایران است که بعد از انقلاب چندین بار دست به دست شده است. این کارخانه با عنوان تجاری شرکت  بلبرینگ سازی ایرانیان (IBC) در هشتم آبان ماه ۱۳۴۸ با مشاركت شركت SKF سوئد، تأسیس شده است. این کارخانه، بلبرینگ و رولر برینگ‌های مخروطی را براساس مشخصات ارائه شده توسط ISO (سازمان استاندارد جهانی) تولید می‌كند. شركت با مساحت بیش از ۱۴ هکتار در شهر تبریز واقع شده و بالغ بر ۶/۳ میلیون عدد از بلبرینگ و رولر برینگ‌ مخروطی و همچنین بالغ بر ۱۲ میلیون عدد انواع ساچمه و رولرهای مخروطی در سایزهای مختلف تولید می‌كند. این كارخانه با پیشرفته‌ترین تكنیك‌های تولید با بهترین مشخصات كیفی و نظام كنترل كیفی بسیار قوی و دقیق تجهیز شده است و تمام تولیدات آن و دقت چرخشی برینگ‌های IBC مطابق استانداردهای جهانی می ‏باشد.

  • – بلبرینگ‌های شیار عمیق یک ردیفه
  • – رولر برینگ‌های مخروطی
  • – ساچمه‌های فولادی

بكارگیری و اعمال روش‌های كنترل كیفی دقیق همچون اندازه‌گیری میكروسكوپی، دقت ابعادی، صافی سطح، اندازه‌گیری صدا و لرزش در چرخش rpm 1800 و متالوگرافیكی از جمله تست ‏های انجام شده در پروسه تولید محصولات کشرکت  بلبرینگ سازی ایرانیان می باشد. همچنین شرکت  بلبرینگ سازی ایرانیان تولید كننده بلبرینگ‌های شیار عمیق مخصوص در تلرانس‌های نرمال برای صنعت خودرو‌سازی می‌باشد. بكارگیری تجهیزات اندازه‌گیری دقیق و پیشرفته ، برای اندازه گیری و آنالیز خصوصیات برجسته برینگ‌ها، از اهداف عمده و مهم تضمین كیفیت می‌باشد ، كه حاكی از اطمینان بسیار بالا و در دسترس بوده كه محصولات بسیار مطمئنی را ارائه می‌كند.

همچنین در سال ۱۳۸۶ اقدام به طراحی برینگ‏های مصرفی در گیربکس خودروهای سری پژو و همینطور اکسل چرخ جلو و عقب پژو که از برینگ‏های تیپ Double row angular contact ball bearing & HUB bearing می‏باشند که برای اولین بار طراحی گردید که پس از طی مراحل تائید نهایی در فاز دوم به مرحله تولید انبوه خواهند رسید.

جهت تضمین کیفیت برینگ‏ های تولیدی شرکت، از تجهیزات اندازه‏ گیری فوق ‏العاده دقیق و پیشرفته و سیستم مدیریت کیفیت اثربخش استفاده می ‏شود. این تجهیزات شامل دستگاه ‏های اندازه‏ گیری تست صافی سطح Roughness، دایروی بودن Roundness، سختی ‏سنجی Rockwell، و . . . بوده که در آزمایشگاه‏های مترولوژی و متالورژی شرکت مورد استفاده قرار می‏ گیرند.

آزمایشگاه شرکت  بلبرینگ سازی ایرانیان با استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO/IEC 17025:2005 آماده ارائه خدمات آزمون برای برینگ‏ های مورد استفاده در انواع صنایع می ‏باشد.

با این همه ظاهرا ورشکستگی فرجام این کارخانه است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است