قطعات خودرو

آیین نامه واردات خودروهای کارکرده توسط وزارت صمت به دولت ارسال شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده تدوین و به دولت ارسال شده است. این آیین‌نامه در جلسه هیئت دولت مطرح و تصویب خواهد شد. با تصویب این آیین‌نامه، واردات خودروهای کارکرده با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

 

در خصوص واردات خودروهای نو نیز، وزیر صمت تأکید کرد که روند واردات خودروهای نو به طور مرتب انجام می‌شود و تاکنون تعداد زیادی خودروی نو به کشور وارد شده است. به گفته وی، یک نمایشگاه از این خودروهای وارداتی برپا خواهد شد تا مردم بتوانند از نزدیک این خودروها را مشاهده کنند.

 

خودروهای برقی در دستور کار وزارت صمت

وزیر صنعت، معدن و تجارت از برنامه‌ریزی برای تولید و عرضه انبوه خودروهای برقی از سال آینده خبر داد.

وی در گفتگوی تلویزیونی درباره برنامه‌های وزارت صمت، اظهار داشت: تعداد زیادی خودروی برقی آماده تحویل به مردم است و وزارتخانه با ایجاد تسهیل‌گری، شرایط را برای رساندن این خودروها به دست متقاضیان فراهم می‌کند. مردم نگرانی نداشته باشند.

 

وی تأکید کرد که تلاش می‌شود موانع و مشکلات موجود در تولید و تحویل خودروهای برقی برطرف شود تا این خودروها به زودی وارد بازار گردند. تولید انبوه خودروهای برقی یکی از اولویت‌های وزارت صمت در سال‌های آینده است.

 

تسهیل روند تحویل خودرو به مشتریان و پایبندی به تعهدات

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که موانع موجود در تحویل خودرو به مشتریان برطرف خواهد شد و افرادی که پیش‌پرداخت کرده‌اند، خودروی خود را دریافت می‌کنند.

 

وی تأکید کرد شرکت‌ها و خودروسازان باید به تعهدات خود عمل کنند و روند تحویل خودروها پیگیری می‌شود. همچنین وی اعلام کرد که خودروهای مونتاژی نیز تولید شده‌اند و اطلاعات آن‌ها به‌زودی منتشر می‌شود.

 

وزارت صنعت، معدن و تجارت با برداشتن موانع، تسهیل روند تحویل خودرو به متقاضیان و نظارت بر پایبندی خودروسازان به تعهدات، گام مؤثری در رفع مشکلات تحویل خودرو برداشته است.

 

تولید و عرضه خودروهای برقی به صورت انبوه از سال آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که مسیر تولید انبوه اتوبوس‌های برقی آغاز شده است. ایشان پیش‌بینی کردند که مردم تا پایان سال جاری تعداد قابل توجهی اتوبوس برقی را در شهرها مشاهده خواهند کرد و از این اتوبوس‌ها استفاده خواهند کرد.

همچنین وزیر صمت اعلام کرد که سال آینده خودروهای برقی به صورت انبوه برای مردم عرضه خواهد شد. ایشان تصریح کردند که تولید موتورسیکلت برقی به صورت تجاری آغاز شده است و در حوزه خودروی برقی نیز دو شرکت پیشرو هستند. البته در زمینه تولید تجاری موتورسیکلت برقی نیز برخی شرکت‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

علاوه بر این، واردات خودروهای برقی با قابلیت‌های پیشرفته نیز در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد. بنابراین انتظار می‌رود در سال آینده شاهد تحول بزرگی در حوزه خودروهای برقی و عرضه انبوه آنها باشیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *