قطعات خودرو

جرثقيل هاي سيار بايد داراي کد و مدرک شناسايي معتبر باشند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، عبدالرضا محمدي، رئيس اتحاديه دارندگان اتوسرويس، تعميرگاه، پارکينگ و کارواش خودرو تهران بيان کرد: از موضوعات قابل رسيدگي سر و سامان دادن به اعضاي بدون پروانه است. اين کار با بازرسي هاي بسيار دقيق از سوي اتحاديه انجام مي شود و به مواردي مانند انواع ايمني هاي لازم در اتو سرويس ها توجه مي شود. اتوسرويس ها داراي خدمات زيادي مانند تعميرگاه، نقاشان، صافکارها و پارکينگ و کارواش و… هستند که هريک داراي ضوابط و خدمات مربوط به خود مي باشند؛ بنابراين در خصوص هر يک بايد به دقت موارد و ضوابط بررسي شود.

 

محمدي در تشريح برنامه هاي مورد نظر اتحاديه افزود: از موارد مهم و مورد توجه مي توان به فعاليت گروهي جرثقيل هايي اشاره کرد که در شهر به صورت سيار کار مي کنند. هر نوع خودرويي که از اين گروه مذکور براي سرويس دهي کمک مي خواهد به يکي از تعميرگاه هاي بدون پروانه و ناشناخته هدايت مي شود.

بارها مشاهده شده تعميرگاه و يا خدمات اتومبيل با انجام تخلفاتي به صاحب اتومبيل خسارت مالي وارد آورده است. شکايات مردم به اتحاديه نشان دهنده صحت موضوع است. بنابراين با هماهنگي هاي زيادي که با پليس راهور صورت گرفته اين جرثقيل ها شناسايي شده و براي انجام پروسه صدور کارت شناسايي و احراز هويت به اماکن و ديگر مراکز تاييد صلاحيت فرستاده مي شوند. هر يک از اين جرثقيل ها بايد داراي کد و مدرک شناسايي معتبر باشند.

 

وي در خصوص نرخ هاي مورد تاييد اتحاديه گفت: از لحاظ قانوني هر يک از اتحاديه ها مي توانند هر سال يک بار تقاضاي تغيير نرخ را به اتاق اصناف ارائه دهند. امسال نرخ مصوب نيز اعلام شده و به دنبال آن اتحاديه اين نرخ را به زيرمجموعه خود که تعداد ۱۵۰۰ عضو با پروانه کسب است ارائه نموده است.

 

وي افزود: اتحاديه به متقاضياني که کمتر از ۳۰۰ متر براي راه اندازي فعاليت صنفي مذکور داشته باشند از اين صنف پروانه صادر نمي کند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *