قطعات خودرو

اختصاص ۱۲۰ میلیون یورو برای ساخت لاستیک‌سازی بارز لرستان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایسنا/لرستان مدیرعامل شستا در الیگودرز گفت:۱۲۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی برای احداث کارخانه لاستیک‌سازی بارز لرستان تامین شده است.

ابراهیم بازیان  ۲۷ اردیبهشت ماه در بازدید از طرح احداث کارخانه لاستیک‌سازی بارز لرستان با بیان اینکه یکی از مزیت‌های شرکت شستا سرمایه‌گذاری و بهره‌وری از تمامی ظرفیت‌های منطقه‌ای است، اظهار کرد: کارخانه لاستیک‌سازی الیگودرز ظرفیت تولید سالانه پنجاه هزار تن تایر مختلف اعم از رادیال تمام سیمی باری، اتوبوسی و کامیونتی معادل ۸۴۰ هزار حلقه را دارد.

وی از اختصاص ۱۲۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی برای طرح احداث کارخانه لاستیک‌سازی بارز لرستان خبر داد و افزود: این اعتبار تامین شده است.

مدیرعامل شستا در الیگودرز گروه صنعتی بارز را نامی آشنا و شناخته شده برای مردم برشمرد و با بیان اینکه  در این مجموعه بیش از ۳۰ درصد لاستیک کشور تولید می‌شود، تصریح کرد: به زودی  ۳۰ میلیون یورو از تسهیلات ارزی برای شروع کار، کارخانه لاستیک‌سازی الیگودرز پرداخت می‌شود.

بازیان گفت:  فاز اول طرح لاستیک‌سازی الیگودرز تا ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و در فاز نخست، ۱۵ هزار تن لاستیک تولید خواهد شد.

در ادامه بازدید از لاستیک سازی بارز لرستان، محمد خدابخشی، نماینده مردم  الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمین مورد نیاز جهت تولید ۵۰ هزار تن لاستیک، تسطیح  و حدود ۶۰ هزار کامیون خاکبرداری انجام شده است، افزود: این مجموعه تولیدی لاستیک بارز نقش مهمی در اشتغال‌زایی و جلوگیری از خروج ارز دارد و از اولویت‌های سفر هیات دولت به لرستان است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است