قطعات خودرو

استعفای علی‌اکبر بخشی از ریاست کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف تهران

این جلسه ابتدا اعضای کمیسیون در خصوص ماده ۹۷ و ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم نظرات خود را عنوان کردند و در ادامه با توجه به حضور نواب رئیس اتاق مقرر شد به لحاظ آمادگی اتاق اصناف تهران در ارتباط با ارایه هر گونه آموزش و اطلاع‌رسانی به اتحادیه‌های صنفی در بحث ماده ۹۷، اعضای کمیسیون اقدامات لازم را انجام داده و همچنین نسبت به ارایه طرح و برنامه‌های خود در خصوص ماده ۱۸۶ اقدام نمایند.

به منظور تدوین و رسیدن به راهکار‌های محکم و کارشناسی شده مقرر گردید کمیسیون یا جلسات مشترکی بین کمیسیون‌های مالیاتی اتاق ایران و تهران جهت تبادل نظر، بررسی و جمع‌بندی مسائل مالیاتی اصناف تشکیل شود تا خروجی آن در مراکز تصمیم گیرنده سازمان امور مالیاتی ارایه گردد.

مصوب شد آقای جعفریان مشاور مالیاتی اتاق نسبت به تنظیم نامه‌ای در خصوص ماده ۱۸۶ قانون مالیات‌های مستقیم جهت ارایه به سازمان امور مالیاتی اقدام نموده و در همین رابطه کمیته‌ای متشکل از آقایان رستگار، بخشی، محمدولی، خسروی و جعفریان به منظور ارتباط با مراکز مرتبط سازمان امور مالیاتی جهت تسهیل در کلیه امور مالیاتی تعیین شد.

همچنین مقرر شد در ارتباط با اطلاع‌رسانی نسبت به‌بند (و) تبصره (۶) قانون بودجه کل کشور با موضوع تعیین ضریب ارزش افزوده برای فعالیت‌های برخی صنوف جلسه‌ای با حضور روساء، مشاوران مالیاتی و مدیران اجرایی ۲۳ اتحادیه مشمول برگزار شود.

همچنین در این جلسه با توجه به استعفای علی اکبر بخشی از ریاست کمیسیون، اعضا با برگزاری انتخابات داخلی اعضای هیئت رئیسه جدید کمیسیون را به شرح ذیل انتخاب نمودند:

1. حمیدرضا رستگار؛ رئیس

2. ابراهیم محمدولی؛ نایب رئیس

3. محمد ولدخانی؛ دبیر

اعضای کمیسیون در پایان از زحمات و خدمات علی اکبر بخشی رئیس سابق کمیسیون بیمه و مالیات اتاق اصناف تهران تقدیر و تشکر نمودند.

منبع: اتاق اصناف تهران

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است