قطعات خودرو

رایزنی اتحادیه با ارگان‌های مختلف برای گرفتن امتیاز

  • حسین غلامی*

بازرس اتحادیه باید تمامی فعالیت‌های هیئت مدیره و بازار لوازم یدکی را رصد کند. من ترجیح می‌دهم این رصد را از خود اعضای هیئت مدیره آغاز کنم تا مشخص شود در چه مسیری گام بر می‌دارند و پس از آن به رصد بازار بپردازم. طبیعتا اگر هیئت مدیره به درستی کار نکند، نمی‌توان از بازار انتظار داشت که در مسیر صحیحی حرکت کند.پس از رسیدگی به عملکرد هیئت مدیره باید نسبت به اصلاح وضعیت نابسامان بازار اقدام کرد. در حال حاضر هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت قطعات خودرو در بازار با مشکل مواجه هستیم. کم نیستند افرادی که قطعات فیک را به جای قطعات اورجینال به فروش می‌رسانند و با این اقدام صاحبان کسب و کار اصیل را زیر سوال می‌برند.

اعضای اتحادیه باید برای صنف کار کنند و صادق باشند. هیئت مدیره جدید اتحادیه باید با دغدغه‌ها و مشکلات کف بازار آشنا باشند. شاید من کوچکترین عضو این انتخابات محسوب شوم و مانند باقی دوستان ادامه‌دهنده کسب و کار پدری نباشم؛ اما تلاش می‌کنم مشکلاتی را که در صنف از نزدیک با آن مواجه شده‌ام تا حد امکان حل کنم. هیئت مدیره جدید اتحادیه باید با ارگان‌ها و نهادهای مختلف رایزنی کرده تا بتواند برای صنف امتیازات و طرح های تشویقی کسب کند.

*کاندیدای انتخابات هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات

بیوگرافی: حسین غلامی متولد سال ۱۳۶۶ بوده و دارای مدرک کارشناسی مکانیک خودرو  است. وی حدود ۱۰ سال است که در حوزه قطعات راه‌سازی فعالیت می‌کند و فعالیت خود را با کارشناسی فروش شرکت تمام سدید آغاز کرد. غلامی سه سال پیش موفق به تاسیس شرکتی به نام مبنا ماشین شد که در زمینه واردات قطعات لیفتراک فعال است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *