قطعات خودرو

افزایش عرضه محصولات فرداموتورز + گزارش تصویری

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، فرداموتورز به عنوان یکی از خودروسازان فعال بخش خصوصی در حال حاضر در حال تولید انواع مختلف خودروهای سواری مانند فردا SX5 ،T5 و سوبا M4 در محل تولید خود در شهرهای سمنان و بروجرد است.

گزارش‌ها از خط تولید و نمایندگی‌های فروش این خودروساز نشان می‌دهد که این شرکت تلاش می‌کند عرضه و تحویل محصولات خود را سریعتر انجام دهد و همچنین برنامه‌های مختلفی را برای عرضه محصولات جدید در سال جاری در دست اقدام دارد.

 

مینی ون لوکس سوبا M4 تازه‌ترین محصول گروه خودروسازی فردا

 

مینی ون لوکس سوبا M4 تازه‌ترین محصول گروه خودروسازی فردا که در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به تماشاگران معرفی شده است نیز جزو محصولاتی است که این خودروساز عرضه می‌کند. این خودرو از یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ با بهره‌گیری از فناوری GDI یا پاشش مستقیم بنزین استفاده می‌کند. ترکیب این فناوری با توربوشارژ موتور، باعث افزایش چشمگیر بهره‌وری خودرو می‌شود. موتور توربوشارژ دارای قدرت ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر است. جعبه‌دنده این خودرو نیز از نوع ۷ سرعته اتوماتیک با دو کلاچه تر است که قدرت موتور را به چرخ‌های جلوی خودرو منتقل می‌کند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *