قطعات خودرو

الحاق ۵۲۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به یگان‌های عملیاتی پلیس

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ سردار قاسم رضایی در حاشیه الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی فراجا اظهار کرد: الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی فراجا با هدف تقویت توان و بنیه عملیاتی پلیس همواره در دستور کار بوده و امروز نیز شاهد الحاق تجهیزات نوین به برخی از یگان‌های عملیاتی فراجا هستیم. جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه تقویت پلیس به منزله تقویت امنیت کشور است، ادامه داد: در طول دو سال گذشته هفت مرحله الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی فراجا متناسب با نیاز‌های مأموریتی پلیس‌ها و رده‌های تخصصی صورت گرفته و امروز نیز همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت امام رضا(ع) شاهد برگزاری مراسم دیگری از الحاق تجهیزات به یگان‌های عملیاتی هستیم که 527 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت وارد چرخه عملیاتی برخی پلیس‌ها می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه الحاق تجهیزات به‌روز قطعاً به ارتقاء تحرک عملیاتی پلیس در صحنه‌های مأموریتی کمک شایانی می‌کند، خاطرنشان کرد: این الحاق تجهیزاتی مژده‌ای برای دوستداران پلیس و امنیت کشور، همکارانم و خانواده‌هایشان است. چرا که این تجهیزات به اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها می‌انجامد در عین حال با وجود ارتقاء استاندارد و ایمنی تجهیزات، شاهد خسارات کمتر جانی به همکارانمان خواهیم بود.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: امروز 300 میلیارد تومان تجهیزات جدید به یگان‌های عملیاتی تحویل می‌شود و بخشی از این تجهیزات ضمن کمک به ارتقاء تحرک عملیاتی، باعث “خودحفاظتی” نیرو‌های پلیس در صحنه‌های مأموریتی می‌شود.

رضایی ادامه داد: بخش اعظمی از این تجهیزات ساخت داخل و بومی‌سازی شده است و برای تولید آن از دانش و تخصص نخبگان درون‌سازمانی بهره برده‌ایم.

جانشین فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه تحول خوبی را در حوزه پشتیبانی آمادی از پلیس‌های تخصصی و عملیاتی شاهدیم، بیان کرد: با توجه به ماهیت مأموریتی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت در کشور، این مجموعه هم “انسان‌محور” و هم “تجهیزات‌محور” است. بنابراین ضمن اینکه ارتقاء دانش و مهارت نیرو‌های پلیس را یک اولویت اساسی و مهم می‌دانیم بر تجهیز امکاناتی پلیس‌های تخصصی نیز تأکید داریم و برگزاری این آئین رونمایی در تداوم الحاق تجهیزات گذشته، بیانگر این مهم است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مردم با دیدن پلیس مجهز احساس خرسندی و رضایت دارند، عنوان کرد: تکرار می‌کنم تجهیز امکاناتی پلیس، به توسعه امنیت منتج می‌شود، هر چند در این موضوع تا رسیدن به نقطه‌ایده‌آل فاصله داریم اما انصافاً اقدامات خوبی در زمینه پشتیبانی تجهیزاتی و آمادی از پلیس‌های تخصصی و یگان‌های عملیاتی صورت گرفته و این روند و روال به جد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مطابق فرمایش و تدبیر مقام معظم رهبری “مدظله العالی” در برنامه هفتم توسعه “مسأله‌محور” حرکت می‌کنیم، گفت: ان‌شاء‌الله با برنامه‌ریزی و پشتیبانی دولت و مجلس شورای اسلامی، در برنامه هفتم توسعه شاهد جهش مناسبی در تأمین نیاز‌های می‌دانی و عملیاتی پلیس باشیم.

رضایی همچنین درباره اقدامات فرماندهی انتظامی برای کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای، عنوان کرد: مؤلفه‌هایی چون جاده، خودرو، راننده و… در وقوع تصادفات سهم و نقش دارند؛ مجموعه انتظامی با شناسایی نقاط حادثه‌خیز و تلاش برای رفع این نقاط در کنار سایر اقدامات، مأموریت خود را برای کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای به جد دنبال می‌کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی یادآور شد: در هر حال تقویت زیرساخت‌های جاده‌ای در کنار تولید خودرو‌های ایمن و همچنین رعایت مقررات و قوانین رانندگی توسط رانندگان یک اصل اساسی در کاهش تصادفات و جان باختگان جاده‌ای است و مجموعه انتظامی برای تحقق این مهم یعنی کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای تمرکز و تلاش حداکثری دارد اما شایسته است که همه دستگاه‌های مسئول در این حوزه پای کار باشند و سهم و نقش خود را ایفا کنند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است