قطعات خودرو

انتقاد از افزایش شدید قیمت خودرو تا عدم توانمندی تیم مدیریتی در اجرای برنامه‌ها

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به طرح سئوال خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی مجلس، عنوان کرد: یکی از محورهای اصلی  این سئوال، افزایش بیش از حد قیمت کالاها، علیرغم رشد قیمت مواد اولیه و دستمزد ها در دوره مشابه سال قبل است.

وی عدم انسجام و توانمندی تیم مدیریتی در اجرای برنامه های اولویت دار ارائه شده به  مجلس، در دوره های کوتاه مدت و میان مدت را دیگر محور سئوال خود از وزیر صمت دانست.

وی، افزایش شدید قیمت خودرو و لوازم خانگی و انحصاری بودن آنها و عدم تعیین تکلیف خودروهای سنگین وارداتی و عدم حمایت از حمل و نقل ناوگان مسافربری را دیگر دلایل سئوال خود از وزیر صمت برشمرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس، اقدام انحصاری در معرفی خودروهای داخلی،  بلاتکلیفی صنایع نیمه تمام اساسی مثل سیمان سمنگان را دیگر محورهای طرح سئوال خود برشمرد.

وی یادآور شد: عدم حمایت از واحدهای استراتژیک و بهره برداران معادن و عدم ساماندهی صنایع مهمی مانند فرش، نساجی و تولیدات نیز دیگر علل سئوال از وزیر صمت است.

نایب رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس باید صدای مردم باشد و امیدوارم نمایندگان مجلس نیز در رأی خود تبلور صدای مردم باشند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است