قطعات خودرو

انصراف از طرح‌های خودرویی افزایش یافته است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اخبار خودرو، البته بررسی سایت های معاملاتی نشان می دهد که بسیاری از مشتریان قصد فروش پول خود را دارند حتی اگر این رویه قانونی نباشد.

 

 

از ابتدای تیرماه سال جاری موضوع انطباق با استانداردهای 85 گانه برای محصولات تمامی خودروسازان تصویب شده است; بر این اساس محصولات تمامی خودروسازان باید استاندارد 85 را به طور کامل رعایت کرده و پلاک دریافت کنند. بنابراین، خودروسازان مجبور شده اند چندین محصول پیش فروش شده خود را یا با افزودن آپشن های اضافی به محصول یا با تغییر موتور، گیربکس یا سایر اجزای خودرو، به روز کنند.
نسخه و نسخه اصلاح شده پس از این تمدید محصولات قرار بود قیمت محصولات افزایش یابد این افزایش قیمت در مورد محصولاتی اتفاق افتاد که به طرح پیش فروش یک ساله خودروسازان مرتبط بود که در قرعه کشی سال گذشته برنده شد یا مختص طرح یکپارچه فروش خودرو که برای امسال و سال آینده اهدا شد.
سال این افزایش قیمت ها که گاه به بیش از 100 میلیون تومان هم می رسید، نارضایتی بسیاری از مشتریان را به همراه داشت. به ویژه اینکه علیرغم ادعای سکوت وزیر مبنی بر اینکه صنعت خودرو نباید مشتریان را مجبور به تحویل خودرو (با قیمت بالاتر) کند، باز هم برخی از خودروسازان برای مشتریان پیامک ارسال کردند و به آنها اعلام شد که مجبور به تحویل گرفتن خودروی خود شده اند. ماشین خود را با قیمت بالا ارتقا دهید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *