قطعات خودرو

اولین تصاویر رسمی از کراس‌اوور چری فنگیون T11 منتشر شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودبانک،به تازگی شرکت چری از سدان بزرگ فنیگون A9 معرفی کرد که اولین محصول خط تولید برقی جدید این شرکت به شمار می‌رود.

 

فنگیون نام اولین مدل تولیدی این برند بود که در سال ۱۹۹۹ شروع به کار کرد. آن مدل چینی (معروف به A11، فولوین و ویندکلود) کپی سئات تولدو بود و بعدا چری آمولت معروف به A15 به عنوان جانشین آن عرضه شد. اکنون چری دومین خودرو از این سری جدید یعنی کراس‌اوور بزرگ فنگیون T11 را معرفی کرده است.

 

اگرچه سدان فنگیون A9 شبیه به یک مدل خط تولید به نظر می‌رسد، اما این شاسی بلند هنوز در مرحله کانسپت قرار دارد. T11 به جای آینه‌های سنتی دارای دوربین و درهای عقب معروف به درهای خودکشی است. از دیگر ویژگی‌های طراحی بدنه می‌توان به چراغ‌ جلوی سراسری و دوشاخه شارژ به جای جلوپنجره اشاره کرد که با نوارهای افقی احاطه شده است. یک سنسور لیدار هم روی سقف قرار دارد.

 

فنگیون A9

 

شمایل و ابعاد چری فنگیون T11 به چری تیگو ۹ شباهت دارد، بنابراین احتمالا تیگو ۹ به عنوان مدل پایه این کراس‌اوور مورد استفاده قرار بگیرد.

 

ممکن است این شاسی بلند هیبریدی مانند سدان فنیگونA9 به موتور توربو بنزینی و جعبه‌دنده سه سرعته DHT مجهز باشد.

 

سری جدید فنگیون در پایان ماه اکتبر به طور رسمی در چین رونمایی شده و در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. چری قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ شش مدل فنگیون را روانه بازار داخلی کند، اما هنوز اطلاعاتی درباره صادرات این محصولات منتشر نکرده است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *