قطعات خودرو

اولین حضور خودرو جئومتری C در تبریز

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پرشین خودرو، گروه صنعتی فردا با عرضه انواع محصولات سواری از جمله فردا 511، SX5، T5 و محصول لوکس سوبا M4 و تراکتورهای تک محور و دو محوره خود جایگاه خود را در بین خودروسازان خصوصی تثبیت کرده است.  این بار با نمایش خودروهای وارداتی جدید با تکنولوژی پیشرفته و روز در نمایشگاه خودرو تبریز حضوری چشمگیر و پررنگ خواهد داشت.

 

این شرکت در ماه های اخیر با معرفی نسخه هیبریدی خودرو سوبا M4 و خودرو جیلی آزکارا به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، این بار خودروی تمام برقی را روانه بازار محصولات خود کرده است.

 

با بالا گرفتن تب خودروهای برقی در کشور و تلاش خودروسازان مختلف برای معرفی و عرضه خودروهای برقی، فردا موتورز قصد دارد خودروی Geely Geometry C را که یکی از جدیدترین و مدرن ترین خودروهای برقی کشور است، معرفی کند. در نمایشگاه خودرو تبریز و تست های جاده ای کشور در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

این شرکت برترین مدل هندسی C را به ایران وارد کرد که دارای سانروف برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، دوربین 360 درجه، دسته های جمع شونده، فناوری LED و روکش چرمی است. عملکردهای چندگانه این خودرو در واقع پیشرفته ترین خودروی برقی ایران به حساب می آید چرا که با استفاده از فناوری ولوو و جیلی طراحی و مطابق با استانداردهای اروپایی ساخته شده است.

 

 

همچنین در این نمایشگاه شاهد نمایش یک تراکتور تک محور فردا دیزل با قدرت موتور 560 اسب بخار و یک تراکتور دو محور با قدرت موتور 550 اسب بخار در غرفه گروه صنعتی فردا خواهیم بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *