قطعات خودرو

اولین رولزرویس کالینان سفارشی مونتاژ دوبی معرفی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، کالینان موردبحث که با پیشوند مروارید شناخته می‌شود برای گرامی داشت تولد یکی از اعضای خانواده‌ای ثروتمند معرفی شده است. پروژه تولید مروارید کالینان اولین بار در سال ۲۰۲۲ کلید خورد و مشتری متمول این برند که خواهان گرامی داشت نود سالگی پدر خود بود از بریتانیایی‌ها درخواست تولید کالینان بسیار متمایز را کرد. مدیران رده‌بالای رولزرویس با پدر این فرد ملاقات کردند تا اطلاعات بیشتری درباره داستان زندگی و علایق او به دست آورند. همین ملاقات جرقه هدایت مسیر پروژه را زد.

 

 

 

 

شاسی‌بلند لوکس رولزرویس کالینان سفارشی از رنگ منحصربه‌فرد رز مروارید سود می‌برد که از رنگ جواهرات مالک خودرو الهام گرفته است. این رنگ فقط مختص کالینان موردبحث است و البته دستیابی به آن کار راحتی نبوده است زیرا بریتانیایی‌ها ۳۰ بار تلاش جهت خلق آن را داشته‌اند و هر بار نیز رنگ بدنه را در زیر نور خورشید خاورمیانه تست کرده‌اند تا از کیفیت آن مطمئن شوند.

 

رولزرویس حتی رنگ بدنه را راهی تست‌های فنی مختلف کرده تا دوام آن در برابر تابش ماورا بنفش و گرما را تضمین کند. برای تکمیل رنگ بدنه نیز خط رز گلد بکار رفته تا زیبایی‌های بدنه را دو چندان کند.

 

 

با ورود به داخل کابین شاهد ترکیبی از چرم‌های متفاوت خواهید بود. صندلی‌های جلو که ظاهراً مالک ترجیح می‌دهد در سمت سرنشین آن بنشیند از چرم خاکستری سود می‌برند. صندلی‌های عقب نیز به خاطر ارتباط با مرواریدهای خانوادگی به رنگ قرمز درآمده‌اند. حتی تریم چوب بکار رفته در کابین نیز ما را به یاد جعبه‌های چوبی‌ای می‌اندازد که جواهرات را در خود جای می‌دهند. روی پشت‌سری‌ها نیز الگوی خاص رولزرویس بکار رفته است.

 

 

کالینان جزو خودروهایی است که بیشترین نسخه‌های سفارشی آن در دنیا معرفی شده‌اند. برای مثال همین چند ماه پیش بود که نسخه بلو شادو ادیشن آن رونمایی شد و سال قبل هم کلکسیونی از کالینان با رنگ‌های متمایز پرده‌برداری شده بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *