قطعات خودرو

اکستریم VX خودرو لوکس چری به زودی در روسیه

برند پرمیوم اکسید متعلق به چری، در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. به تازگی دفتر محلی این شرکت چینی در روسیه خبر از عرضه کراس‌اوور بزرگ اکستریم VX از ماه آینده در بازار این کشور داده است.

 

 

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت چینی این خبر را با انتشار یک تصویر اعلام کرد که در آن تنها نمای جانبی خودرو قابل مشاهده است. هنوز مشخص نیست که کدام نسخه از اکسید VX در بازار روسیه عرضه خواهد شد. فیس‌لیفت این کراس‌اوور بزرگ در چین با جلوپنجره کرومی با خطوط عمودی در دسترس است، در حالی که نسخه قبلی دارای خطوط افقی روی جلوپنجره بود.

 

 

طول نسخه چینی جدید این کراس‌اوور ۴.۹۷ متر، عرض آن ۱.۹۴ متر، ارتفاع آن ۱.۷۹ متر و فاصله محوری آن ۲.۹ متر است.

 

مهم‌ترین تغییر نسخه جدید در کابین آن بود که به گفته شرکت چینی شبیه یک مرسدس طراحی شده است. اکسید VX دارای پنل جلویی جدیدی با سه نمایشگر با اندازه متفاوت در زیر یک شیشه است که جایگزین نمایشگر دوگانه قبلی شد. دیگر خبری از واحد کنترل تهویه جداگانه نیست و تنظیمات آن از طریق صفحه لمسی مرکزی سیستم سرگرمی قابل دسترسی است. صندلی‌های ردیف اول و دوم از سیستم گرمایش و تهویه بهره می‌برند و صندلی‌های جلو مجهز به ماساژور هستند.

 

اکسید VX از موتور ۲ لیتری توربو بنزینی با توان ۲۶۱ اسب بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتن متر بهره می‌برد. این مدل احتمالا با جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار آیسین و سیستم تمام چرخ محرک عرضه خواهد شد.

 

قیمت اولیه کراس‌اوور اکسید VX معادل ۵.۳ میلیون روبل اعلام شده است.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *