قطعات خودرو

بازگشت اعتماد مشتریان با اجرای طرح جهش کیفی ایران خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری تسنیم، نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، از ابتدای انقلاب اسلامی همیشه مسوولین از صنعت خودروساز کشور حمایت کرده اند که این حمایت در راستای حفظ اشتغال پایدار و مولد و حمایت از تولید داخل صورت گرفته است اما مردم از کیفیت خودروهای داخلی گلایه دارند. نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ گفت: طرح جهش کیفی محصولات ایران خودرو، موجب جلب رضایت و بازگشت اعتماد مشتریان به صنعت خودرو می شود.

رحمت الله نوروزی، افزود: با این شرایط بود که حتی آزادسازی واردات برای ایجاد رقابت بیشتر در بازار خودرو مدنظر نمایندگان مجلس و دولت قرار گرفت و این طرح تصویب شد تا شرایط برای ارتقای کیفیت خودروهای داخلی فراهم شود.

وی اجرای طرح جهش کیفی محصولات ایران خودرو گامی در جهت رشد کیفیت و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان و رفع این دغدغه ها قلمداد کرد و افزود: این اقدام ایران خودرو قابل تقدیر است و باید ایران خودرو با عیب یابی محصولات خود زمینه ارتقای کیفی را فراهم کند که موجب بازگشت اعتماد و احترام به حقوق مشتریان می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، افزود: ما ملتی با سابقه فرهنگی و تمدنی و با دانشمندان مشهور هستیم که بعد از جنگ تحمیلی با همت نخبگان از بحران ها عبور کرده ایم. با این روند بر اساس دیدگاه بینانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ما می توانیم گام های بلندی را در جهت ارتقای کیفیت محصولات برداریم.

نوروزی، افزود: وقتی در زمینه تولید موشک،فناوری های دانش بنیان و … موفق هستیم، می توانیم در زمینه بهبود کیفیت خودرو و سایر کالاهای صنعتی نیز به گونه ای عمل کنیم که رضایت مردم و مسئولان را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: خودروسازان می توانند با بهبود کیفیت ضریب امنیت خودروهای تولید داخل را افزایش داده و اقدام اخیر ایران خودرو در اجرای طرح جهش کیفی محصولات نیز گامی در راستای اعتمادسازی مشتریان است.

نایب رییس کمیسیون تلفیق بودجه 1401 با اشاره به این که بهبود کیفیت و گارانتی محصولات در دراز مدت به نفع ایران خودرو خواهد بود، گفت: عرضه خودروهای با کیفیت و خدمات مناسب موجب خواهد شد تا مشتریان این گونه خودرو به مبلغانی برای شرکت های خودروسازی تبدیل شوند و این سرمایه ای گران‌بها برای ایران خودرو خواهد بود که موجب گرایش مشتریان ایرانی از خرید خودروهای خارجی به خودروهای تولید داخل می شود.

وی افزود: کیفیت بخشی، افزایش بهره وری و رشد تیراژ تولید اصلی مهم در صنعت خودرو است که می توان انتظار داشت با ارتقای کیفیت محصولات و ارایه خدمات بهتر به مشتریان، این اهداف محقق شده و با کاهش میزان مراجعه مشتریان ایران خودرو و سایر خودرو به شبکه خدمات پس از فروش میزان هزینه های سربار خودروسازان نیز کاهش خواهد یافت.

علاوه بر آن تولید خودروهای با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب مسیر حضور خودروهای ایرانی در بازارهای جهانی را هموار خواهد کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *