قطعات خودرو

پشت پرده بازگشت احد میرزایی به ایران خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصادآنلاین؛ مدیرعامل ایران خودرو در تاریخ 2اسفند ماه در حکمی مجید امینی را به عنوان مدیر روابط عمومی ایران خودرو معرفی کرد که در بخشی از این حکم بر ساماندهی و راهبری مدیریت ارتباطات در جهت ارتقای تصویر جامعه از ایران‌خودرو، تعامل و ارتباط اثربخش با کارکنان و تمامی ذینفعان، بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای انعکاس بهینه رخدادها و ارزش‌آفرینی و تحقق اهداف و استراتژی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو تاکید کرد بود.

امینی که دانش‌آموخته علوم سیاسی از دانشگاه تهران و از مدیران با تجربه حوزه رسانه با سوابق درخشان است، به مدت ۲۶ سال سابقه فعالیت خبری در بخش های مختلف معاونت سیاسی صدا و سیما را داشته است.

اما یک منبع آگاه به اقتصادآنلاین گفته است که شخصی با نام “ن” که از مدیران ارشد وزارت صمت است، با فشار به مدیر عامل ایران خودرو خواستار برگشت مدیر سابق روابط عمومی شده است.

میرزایی سابقه مدیریت ارتباطات شرکت ها و مجموعه های مختلف صنعتی را برعهده داشته است که می توان به مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیر روابط عمومی وزارت صنعت، معدن وتجارت، مدیر ارتباطات سازمان ها و شرکت هایی مانند سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک ایران، ایساکو،‌ بیمه مرکزی و… در کارنامه خود دارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *