قطعات خودرو

امام جمعه یاسوج: دولت برای کنترل بازار خودرو تدبیری بیندیشد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: قیمت خودرو در بازار را بسیار بالا و غیرواقعی دانست و گفت: دولت باید فکری به حال بازار خودرو کند. عملکرد پلیس و دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با ارازل و اوباش مطلوب بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار ادامه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تمامی شهرهای استان شد و افزود: مخلان نظم، امنیت و آرامش مردم نباید یک روز خوش داشته باشند و باید قاطعانه و بدون اغماض با آنان برخورد شود.

حسینی افزود: همه دنبال ایجاد آرامش در جامعه هستند نباید اجازه داد برخی خودسرانه و با گردن کلفتی زنجیر، چاقو و قمه به دست گرفته و در جامعه ایجاد ناامنی کنند و لذا مطالبه همه ما و مردم ادامه این طرح است.

وی با اشاره به دیدار برخی از مسئولان نظام با مقام معظم رهبری ابراز کرد:  بنا به فرموده رهبری وقتی استغفار در یک جامعه حاکم باشد، بسیاری از مشکلات آن جامعه برطرف می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی استغفار کلی و اعراض از طاغوت بود در پرتو نظام اسلامی شکوه و عظمت و عزت به این ملت بازگشت امروز کشور جمهوری اسلامی تبدیل به الگوی سایر کشورها شده است.

حسینی یادآور شد: نفوذ جمهوری اسلامی در سراسر عالم ناشی از استغفار کلی بود که یک بازگشت شکوهمندانه به سوی حکومت ولایی داشت و خداوند علی رغم همه جنگ‌ها، تحریم‌ها و بحران‌ها برکت و عزت را به این ملت ارزانی داشته و روز به روز این ملت سربلندتر می‌شود.

وی عنوان کرد: رهبری معظم انقلاب فرمودند که احساس یاس نباید وجود داشته باشد و مسئولان نباید فکر کنند مشکلات برطرف نمی‌شود در جمهوری اسلامی بن‌بستی وجود ندارد جمهوری اسلامی ظرفیت‌های بسیاری داشته و در هیچ عرصه‌ای بن بست برای آن معنا نخواهد داشت آمریکا به دنبال تحریم حداکثری بود تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند اما پرهیز از یاس از یک سو و خودباوری این اجازه را نداد و آمریکایی‌ها خودشان اذعان کرده‌اند مقابل ایران شکست خفت بار خورده‌اند.

حسینی افزود: برگرداندن مردم و کشور از مسیر پیشرفت و توسعه به بهانه سختی‌ها و تحریم‌ها خیانت است اگر مدیریت ها درست شکل گیرد اوضاع در همه زمینه‌ها درست خواهد شد متاسفانه بر اساس آمارها به اندازه یک کشور 400 یا 500 میلیون نفری آب و برق و نفت و گاز مصرف می کنیم که اگر مدیریت درستی باشد از مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: رهبری از خام‌فروشی‌ها گلایه دارند وقتی که منابع و معادن ما را می‌گیرند و به چندین برابر قیمت به خودمان می‌فروشند در سنگ و خاک و نفت و منابع دیگر خام فروشی داریم چنین وضعیتی ایجاد می‌شود که باید با یک تدبیر درست این مشکلات توسط دولت برطرف شود.

حسینی بیان کرد: رهبری بر تلاش هوشمندانه در حوزه فرهنگ تاکید داشتند اگر در فرهنگ درست عمل کنیم در عرصه‌های دیگر دچار مشکل نخواهیم شد عامل پیروزی یک ملت پیروزی و موفقیت در حوزه فرهنگی است.

وی به موضوع مجوز وارد کردن خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: باید حساسیت‌های بازار خودرو مد نظر قرار گیرد چرا که قیمت‌ها در بازار خودرو با طرح یک موضوع جدید بالا و پایین می‌رود و باید خردمندانه در این زمینه ورود کرد و بالا رفتن قیمت خودرو باعث بالا رفتن قیمت سایر کالاها نیز می شوند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *