قطعات خودرو

ارائه کیت بدنه تهاجمی اما ظریف برای نسل جدید بی ام و سری ۷

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، شرکتی بنام رنگید دیزاین برای نسل جدید ب‌ام‌و سری ۷ کیت بدنه‌ای را ارائه کرده که نمایی تهاجمی و درعین‌حال زیبا و هماهنگ به خودرو می‌بخشد.

 

نسل جدید ب‌ام‌و سری ۷ موجی در جهان خودرو به راه انداخت که البته خیلی مثبت نبوده است زیرا طراحی بحث‌برانگیز سدان پرچم‌دار باواریا انتقادات زیادی را برانگیخته است. بااین‌حال، وقتی از چیزی انتقاد می‌شود یعنی جا برای بهبود دارد و رنگید دیزاین با ارائهٔ یک کیت بدنهٔ جدید برای سری ۷ درصدد همین کار برآمده است. این پکیج ظاهری ترکیبی هماهنگ از ظرافت و جسارت است.

 

 

درحالی‌که طراحی استاندارد سدان پرچم‌دار ب‌ام‌و ممکن است بحث‌برانگیز باشد، کیت رنگید دیزاین موفق شده زیبایی خودرو را بدون لطمه زدن به شخصیت اصلی آن افزایش دهد. این کیت شامل اسپلیتر زیر سپر جلو، دیفیوزر عقب، رکاب‌های جانبی، اسپویلر عقب و قاب آینه‌های جانبی می‌شود. هرکدام از این قطعات با دقت طراحی شده‌اند تا با ظاهر کلی سری ۷ هماهنگ باشند. این کار منجر به ایجاد نمایی منسجم و چشم‌نواز شده است.

 

ویژگی مثبت دیگر کیت رنگید دیزاین امکان سفارش آن در سراسر جهان است. این یعنی خریداران سری ۷ جدید صرف‌نظر از اینکه در کجا زندگی می‌کنند می‌توانند به این کیت دسترسی داشته باشند و خودروی خود را جذاب‌تر کنند. این شرکت همچنین کیت تیونینگ خود را به‌صورت نصب در محل ارائه می‌کند. در حال حاضر این کیت برای مدل‌های ۷۴۰i، ۷۴۰d و ۷۶۰i نسل جدید سری ۷ قابل سفارش است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *