قطعات خودرو

بايد خواهش کنيم کساني‌که توانايي انجام امور اتحاديه را دارند؛ نامزد شوند

به نظر من، در انتخاب هيأت مديره اتحاديه اعضاء صنف به قديمي بودن اشخاص احترام گذاشته درستکاري و  حسن شهرت و توانايي و دانش افراد را در نظربگيرند.

بايد خواهش کنيم کساني‌که توانايي انجام امور اتحاديه را دارند نامزد عضويت در اتحاديه شوند.

کساني که درکسب و کارشان موفق باشند تبعاً در زمينه هاي گوناگون داراي دانش  و اطلاعات هستند  و مي‌توانند در مواقع ضروري و بروز مشکلات  به صنف کمک کنند البته موضوع مردم داري  و تجربه  هم حائز اهميت مي باشد.اعضاء صنف  اتحاديه  را خانه خودشان مي دانند و انتظار دارند اعضاء هيأت مديره به خواسته‌هاي ايشان  توجه و  مشکلاتشان را حتي الامکان در صورت قانوني حل نمايند. اشکالي که در اين دوره اخير با آن مواجه بوديم بروز بيماري حاج آقا بخشي زاده ،رئيس محترم اتحاديه باعث مشکلات و اختلاف بين اعضاء  شده بود  و منشاء و نتيجه درستي هم نداشت.

هيأت مديره اتحاديه يعني افرادي که مي خواهند کنارهم و با هم همکاري داشته باشند بايستي با هدف مشترک با همديگر همکاري نمايند.

اگر اين اصل را در نظر بگيريم مي توانيم به جمع بندي و وحدت نظر رسيده  و بار مشکلات صنف  و اعضاء صنفي را برطرف کنيم .من اميدوارم در هيأت مديره جديد افراد جوان تر با دانش و بينش بيشتر حضور پيدا کند و با استفاده از تجربه اعضاء قديمي و همکاري صميمانه کارهاي اتحاديه را به خوبي سر و سامان دهند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *