قطعات خودرو

دست‌آوردها را حفظ کنيد…

غلامرضا بخشي زاده (رئيس هيئت مديره):

از نظر بنده ركن اصلي اداره اتحاديه‌دوستي و صداقت و يك‌رنگي در هيئت مديره است. هيئت مديره براساس ماده 30 قانون نظام صنفي، وظايف و مسئوليت هاي مشخصي دارد.

در طي 30 سال گذشته همواره سعي کرديم ضمن پايبندي به قانون، در حد توان و امکان، طرح ها و برنامه هايي را اجراء کنيم که اعضاي صنف بتوانند با سهولت و آرامش بيشتري به كارشان بپردازند.

در طي اين دوره دست آوردهاي بسياري داشته‌ايم که بابت آنها از همراهي همکاران تشکر مي‌کنيم و از خداوند متعال به واسطه توفيق خدمتي که عنايت فرمود سپاسگزاريم.

در بسياري از موارد هم به همه ي آنچه مد نظر بود نرسيديم.

 شايد هم قصور و تقصير کرده باشيم که از همکاران گرامي حلاليت مي طلبم. به عنوان بيان تجربه خدمت همكاران عرض مي کنم كه همواره موفقيت هاي چشم گير ما بر پايه همدلي و همکاري بدست آمده است و هرگاه چندگانگي بوجود آمد کارها نيمه تمام و ناقص انجام شد. مديريت کردن افکار متفاوت و روحيه هاي خود محور، كاري سخت و پيچيده است.

هم مي بايد کار به انجام مي رسيد و هم بايد مراقب مي بوديم كه دوستي ها بخاطر اختلاف نظرها -خداي ناكرده – به كينه و دشمني بدل نشود. اين كار انرژي فراواني مي طلبيد و فشارهاي عصبي بسياري به دنبال داشت. به همين دليل تاکيد من بر حفظ صداقت و دوستي و صميميت در انجام کارهاست.

نکته ديگر اينكه توصيه مي‌كنم هر يك از همكاران عزيز كه در خود توانايي  و آمادگي حضور در هيئت مديره اتحاديه را مي بيند پا پيش گذارد و کارها و مسئوليت ها را به عهده بگيرد.

 اتحاديه و صنف ما نيازمند افرادي با درايت و شايستگي، مردم دار، صادق و آگاه به مسائل روز است.

صدالبته كه اين کار وقت بسياري مي طلبد و اعضاي هيئت مديره تا حدود زيادي از کارهاي شخصي خود باز خواهند ماند.

 اما خدمت به مردم و همكاران محترم و تلاش براي پيشرفت صنف كاري است خداپسندانه، انساني و اخلاقي كه پاداش آن نزد خداوند محفوظ خواهد بود.

در پايان از همه دوستان و همکاران گرامي و پرسنل محترم که طي چهل سال گذشته درامرخدمت در مسئوليت هاي اينجانب در اتحاديه، مسجد اكباتان، انجمن اسلامي صنف، تعاوني بلبرينگ، گروه امدادصنف، صندوق قرض الحسنه قائم مسجد اکباتان، موسسه مدينه الزهراء سلام الله عليها و شوراهاي مختلف صنفي، همراه و ياري رسان بوده اند مخصوصا حجت الاسلام والمسلمين جناب آقاي مرسلي امام جماعت محترم مسجد اكباتان و جناب آقاي سعيد پيرزادي مدير داخلي اتحاديه و ساير همكاران و دوستان عزيز كه به‌واسطه انتخابات پيش رو مجاز به ذكر نامشان نيستم، تشکرمي کنم و سپاسگزارم و از همه همكاران عزيز حلاليت مي طلبم.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است