قطعات خودرو

بایک BJ30 عرضه می‌شود،‌ یک کراس‌اوور ارزان اما ارتقا یافته

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، در سال ۲۰۲۰ کراس‌اوور BJ30 توسط شرکت بیجینگ زیرمجموعه بایک عرضه شد و حالا این برند چینی یک سری کامل با کد BJ معرفی کرده است. البته BJ30 در واقع نسخه بازطراحی‌شده BJ20 است که در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود.

 

این شاسی بلند از نمای جلو شبیه جیپ اونجر و رنگید به نظر می‌رسد. از ویژگی‌های ظاهری آن می‌توان به چراغ‌های جلوی یکپارچه با جلوپنجره و چراغ‌های عقب عمودی اشاره کرد؛ قوس‌های چرخ بزرگ مدل قبلی مانند لبه‌های تیز در طرفین دیگر به چشم نمی‌خورند. امکانات جدید کابین شامل یک نمایشگر بزرگ سیستم چندرسانه‌ای در بالای پنل جلویی و تونل مرکزی دوطبقه هستند.

 

اندازه این کراس‌اوور به طور قابل توجهی افزایش یافته است. طول بایک بیجینگ BJ30 جدید ۴.۷۳ متر، عرض آن ۱.۹۱ متر، ارتفاع آن ۱.۷۵ یا ۱.۷۹ متر (بسته به نسخه) و فاصله محوری آن ۲.۸۲ متر است. ابعاد مدل قبلی ۱.۷۱/۱.۸۵/۴.۵ متر و فاصله محوری آن ۲.۶۷ متر بود.

 

بیجینگ BJ30

 

نسل دوم بایک بیجینگ BJ30 با موتور ۱.۵ لیتری توربو بنزینی چهارسیلندر با قدرت ۱۸۸ اسب بخار عرضه خواهد شد. همین موتور روی شاسی بلند بیجینگ X7 با جعبه‌دنده هفت سرعته دوکلاچه نصب شده است.

 

BJ30 قبلی در چین با موتور ۱.۵ لیتری توربو بنزینی با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و جعبه‌دنده ۶ سرعته اتوماتیک در دسترس است. نسل قبلی فقط دیفرانسیل جلو بود، بنابراین به احتمال زیاد مدل جدید هم نسخه تمام چرخ محرک ندارد.

 

فروش بایک بیجینگ BJ30 جدید در چین در پایان سال جاری یا ابتدای سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *