قطعات خودرو

بایک X55 محصول وارداتی تیگارد موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، نمایشگاه خودرو اصفهان  کار خود را آغاز نموده است و تا 19 آبان ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه امسال میزبان جدیدترین محصول وارداتی شرکت تیگارد موتور با نام بایک X55 است و این خودرو به زودی به صورت وارداتی وارد بازار ایران خواهد شد.

 

این شرکت که پیش از این با محصول تیگارد X35 و به صورت مونتاژی به بازار خودرو وارد شده بود حالا برنامه عرضه محصولات خود را به صورت وارداتی پیگیری می‌کند و برای اولین بار خودرو بایک X55 را در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 به نمایش گذاشته است.

 

شرکت بایک یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در چین به شمار می‌رود که از سال 1958 فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرده است. این شرکت دارای برندها و زیرمجموعه‌های متعددی است و در تمامی رده‌های خودروسازی فعالیت می‌کند.

 

مهمترین زیرمجموعه‌های بایک عبارتند از: BAW، فوتون و Arcfox که در زمینه تولید خودروهای برقی فعالیت می‌کند. همچنین این شرکت با برندهای بنز و هیوندای همکاری‌های مشترکی در چین دارد و بخشی از تولیدات این دو برند، با همکاری بایک در چین ساخته می‌شود.

 

خودروی BAIC X55 یک کراس اوور متوسط با طراحی بیرونی جالب است

 

 

خودروی BAIC X55 یک کراس اوور متوسط با طراحی بیرونی جالب است. این خودرو ترکیبی از ظاهر مدرن و موتور احتراق داخلی است، بنابراین گزینه مناسب برای کسانی است که خودروهای با طراحی روز را می‌پسندند.

 

این خودرو از یک موتور توربوشارژر ۱.۵ لیتری بهره می‌برد که ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور به یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل شده است. با این قدرت، X55 در مدت ۷.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۱۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

 

نمای داخلی خودروی BAIC X55

 

 

خودروی BAIC X55 با سه مدل مختلف به نام‌های LV1، LV2 و LV3 به بازار عرضه می‌شود.

 

مدل LV3 به عنوان بالاترین سطح تجهیزات این خودرو شامل ویژگی‌هایی چون شیفتر الکترونیکی، فرمان برقی، حالت‌های مختلف رانندگی، سیستم ترمز ضدقفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سیستم‌های کمکی رانندگی، کیسه‌های هوا، دوربین‌های متنوع، سیستم‌های ایمنی پیشرفته، صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی، صندلی‌های برقی و گرمکن صندلی، سقف پانوراما و… می‌شود.

 

مدل LV2 از برخی از امکانات مانند کروز کنترل تطبیقی، ایربگ پرده‌ای کناری و صندلی‌های برقی در ردیف عقب محروم است. مدل LV1 همچنین به علاوه مزایای مدل LV2، دارای صندلی راننده دستی است و سنسور پارک جلو در آن نیز نصب شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *