قطعات خودرو

با جدیدترین پروژه های تیونینگ منصوری آشنا شوید، 2 میباخ S-Class

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، شرکت منصوری، تیونر معروف دنیای خودرو این بار دست روی دو سدان لوکس میباخ کلاس S گذاشته و با اعمال تغییرات مختلف و البته محتاطانه و هماهنگ با سلیقه مشتریان، موجب بهبود ظاهر و عملکرد آنها شده است.

 

 

معمولا در فرایند تیونینگ، از فیبر کربن برای تغییر چهره و ظاهر خودرو، رکاب‌ها، پوشش آینه‌های جانبی و دیفیوزر عقب استفاده می‌شود. دیفیوزر عقب می‌تواند فاقد یا دارای چراغ ترمز مرکزی باشد. یک اسپویلر روی سقف و اسپویلر دیگر روی درب صندوق عقب، بدنه تیون شده ماشین را کامل می‌کنند. ولی میباخ های جدید منصوری به شیوه‌ای متفاوت تغییر یافته‌اند.

 

 

 

میباخ های S580 و S680 منصوری دارای بدنه دورنگ بوده که همخوانی چندانی با واژه «محتاطانه» ندارند. در عوض رینگ‌های 22×9 اینچی در قسمت جلو و رینگ‌های 22×10.5 اینچی در قسمت عقب با سرپوش اسپرت Mansory جذابیت بسیاری به خودرو بخشیده‌اند.

 

 

 

 

منصوری همچنین تغییراتی را در کابین خودروهای میباخ به وجود آورده و علاوه بر کاربرد چرم مخصوص و متناسب با کلاس لوکس S، فضای داخلی را با فرمان اسپرت، مجموعه پدال‌های آلومینیومی، کف‌پوش جدید و غیره زیباتر کرده است.

 

 

 

 

البته تغییرات تیونینگ جدید تنها به ظاهر و کابین خودرو محدود نمی‌شود. میباخ های S580 و S680 حالا به یک واحد کنترل الکترونیکی بهبودیافته (Performance PowerBox) مجهز هستند که در کنار سیستم اگزوز چهارگانه اسپرت، توان و گشتاور آن‌ها را تقویت کرده است.

 

 

طبق ادعای منصوری، قدرت و گشتاور میباخ S580 جدید به ترتیب به 592 اسب بخار و 820 نیوتن متر می‌رسد، در حالی که تیونینگ میباخ S680 باعث افزایش قدرت به 710 اسب بخار و همین‌طور افزایش گشتاور به 1000 نیوتن متر شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *