قطعات خودرو

برای خرید ایران خودرو و سایپا خودروسازان بخش خصوصی درخواست داده اند

به گزارش قطعات خودرو به نقل از روابط عمومی انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور، بابک احمدی رئیس مدیریت سازمان توسعه و نوسازی سازمان ها گفت: خودروسازان در بخش خصوصی باید صلاحیت و اعتبار افراد را به دقت بررسی کنند و پس از واگذاری  احتیاج به نظارت داریم تا به تعهداتشان عمل کنند.

 

او اضافه کرد: صنعت خودرو یکی از ثروت های کشور است، شاید مردم از کیفیت محصولات راضی نباشند، اما در کشورهای منطقه ما چنین صنعتی وجود ندارد، حتی در ترکیه قطعات یدکی خودرو تولید می کنند. اما هنوز به تولید انبوه خودرو نرسیده اند.

 

احمدی ادامه داد: بر اساس اجرای حکم 8 ماده ای رئیس جمهور، روند خصوصی سازی خودروها ادامه دارد. سرمایه گذاران درخواست ارسال کرده اند. برخی از آنها اتوبوس های شخصی هستند و ما به درخواست های آنها رسیدگی می کنیم.

 

احمدی گفت: این واگذاری ها باید به بحث اشتغال پایدار و تولید مستمر و توسعه محصول بپردازد.

 

وی درباره نقشه راه صنعت خودرو افزود: هدف تولید خودروسازان خودروهای برقی خواهد بود و تمامی دستگاه های وزارت حراست نیز برای تولید خودروهای برقی هدف و همکاری دارند. در زمینه زیرساخت های خودروهای برقی مانند سیستم های کنترل و توسعه باتری، سرمایه گذاران زیادی در حال حاضر وارد این حوزه شده اند و ما کار را آغاز کرده ایم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *