قطعات خودرو

برترین شگفتی لامبورگینی برای سال 2021

یک نسخه تبلیغاتی از لامبورگینی سیان FKP ۳۷ با ۴۰۰ هزار عنصر لگو ساخته شده است. لگو برای ساخت Sián از ۱۵۴ قطعه مختلف استفاده کرده است که شامل ۲۰ جز منحصر به فرد است. این مدل، از رنگ مخصوص پوشش UV برای مطابقت با ظاهر سیان که سال گذشته عرضه شد، استفاده می‌کند. برای ایجاد و ساخت مدل و همچنین یک نسخه دیجیتالی تعاملی که در یک کارگاه مجازی لگو موجود است، ۱۵ نفر ۸۶۶۰ ساعت کار کردند.

این همکاری تجاری برای ساخت یک Sián پلاستیکی ۴۸۵۰ پوندی که تقریباً مشابه واقعی است، بیش از ۴۰۰ هزار قطعه لگو استفاده کرده است. از ۱۵۴ عنصر مختلفی که لگو در این ساخت استفاده شده است، ۲۰ مورد از آن‌ها به طور خاص قالب گرفته شده تا یک خودرو واقعی از سیان ساخته شود.

این اولین مدل در مقیاس بزرگ لگو است که از پوشش رنگ UV استفاده می‌کند که در فروشگاه رنگ آمیزی لامبورگینی اعمال شد. لامبورگینی گفت برخی از قطعات منحصر به فرد در مدل بزرگ شش ضلعی به صورت تکنیک اعمال شده است که برای ادای احترام به شکل شش وجهی جدایی ناپذیر با زبان طراحی لامبورگینی استفاده شده است.

تقلید از اتومبیل واقعی

مدل لگو همچنین با تطبیق علامت روشنایی استارتاپ با قطعات Technic از اتومبیل واقعی تقلید می‌کند. لامبورگینی گفت، Sián در گویش بولونیایی به معنای “رعد و برق” است. در سال ۲۰۱۹، لگو  بیش از یک میلیون قطعه تکنیک، یک بوگاتی شیرون بزرگ ساخته است. گردآوری این مورد بیش از 13.400 ساعت به طول انجامید، اما شاید شگفت انگیزترین جزئیات این باشد که دارای چرخ دنده‌های Lego (۴۰۳۲) و موتور (۲۳۰۴) به اندازه کافی برای حرکت باشد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است