قطعات خودرو

برترین فیلترهای روغن سال ۲۰۲۳

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اخبار خودرو، فیلترهای روغن کلید کارکرد صحیح خودرو هستند. این فیلترها آلاینده‌های مضر مانند تجمع کربن، گرد و غبار و کثیفی را از روغن موتور پاک می‌کنند و آن را تمیز نگه دارند. آنها همچنین به طولانی شدن عمر موتور خودرو کمک می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند بین تعویض روغن کیلومتر بیشتری رانندگی کنید. البته به جای مراجعه به نمایندگی یا مکانیک، خودتان هم می‌توانید فیلتر را نصب کنید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

در ادامه تعدادی از بهترین فیلترهای‌روغن را که در سایت آمازون برای فروش ارائه‌ شده‌اند، معرفی می‌کنیم.

«فرام اولترا سنتتیک»؛ ۸ دلار و ۶۱ سنت

فیلتر تعویض روغن خودرو FRAM Ultra Synthetic برای تعویض روغن سنتتیک طراحی شده است، اما در خودروهایی با روغن غیرسنتتیک یا معدنی نیز کار می‌کند. این محصول دارای دو لایه بادوام است که باعث افزایش راندمان فیلتراسیون می‌شود. این فیلتر روغن تا ۳۲هزار و ۱۸۴ کیلومتر (20هزار مایل) دوام می‌آورد. این محصول برای برای روغن‌های سنتتیک طراحی شده، ظرفیت بالایی برای نگهداری مواد فیلترشده و همچنین شیر ضد بازگشت آن عملکرد عالی دارد. البته در دمای بالا نیز از مقاومت بالایی برخوردار است.

«بوش پریمیوم ۳۳۱۲»؛ ۵ دلار و ۵۰ سنت

این فیلتر روغن پریمیوم بوش دارای فناوری فیلتراسیون FILTECH است که ذرات مضر و آلودگی‌های بیشتری را فیلتر می‌کند. سوپاپ سیلیکونی ضد تخلیه موجب می‌شود موتور پس از شروع احتراق روغن تمیز دریافت می‌کند. همچنین دارای واشر با روانکاری بالاست که مهر و موم ایمن و ضدنشتی را فراهم می‌کند. شیر ضدبازگشت در این فیلتر از نوع سیلیکونی است. ظرفیت مواد فیلتر شده تا ۱۴جی درنظر گرفته شده است.

«موتوکرفت FL-500S»؛ ۶ دلار و ۲۰ سنت

این فیلتر روغن‌موتور کرافت FL-500S در برابر تجمع کربن، شن، گردوغبار و فلز محافظت می‌کند. سوپاپ کاهش فشار، آلاینده‌ها را از روغن موتور دور نگه می‌دارد و در شرایط آب‌وهوایی شدید سرد به طور موثر عمل می‌کند. محافظت از رسوب در موتور در این فیلتر بهتر انجام می‌شود. واسطه فیلتراسیون در این فیلتر در نوع خود بهترین است.

«پرولاتور PL14610 PurolatorONE»؛ ۸ دلار و ۷۴ سنت

این فیلتر روغن موتور پیشرفته Purolator از سیلیکون ساخته شده است و در صورت استفاده از روغن سنتتیک تا ۱۶ هزار و ۹۲ کیلومتر (10 هزار مایل) دوام می‌آورد. اگرچه این فیلتر برای روغن سنتتیک توصیه می‌شود اما با هر نوع روغن یا ویسکوزیته سازگار است. ظرفیت ذرات فیلترشده تا ۱۵جی درنظر گرفته شده است. واسط فیلتراسیون در این محصول از نوع سنتتیک یا مصنوعی ساخته شده است.

«مان المنت»؛ ۹ دلار و ۸۹ سنت

این فیلتر روغن فیلتر Mann دارای شیرهای بای‌پس با روکش PTFE است که مقاومت زیادی در برابر آب‌وهوا، خوردگی و زنگ‌زدگی دارد. همچنین دارای ظرفیت نگهداری کثیفی عالی و یک رسانه فیلتر با طول عمر بالاست. این فیلتر با اکثر مدل‌های خودرو سازگار است.

«K&N Performance»؛ ۱۵ دلار و ۹۹سنت

K&N Performance یک فیلتر روغن عالی است که مخصوص موتورسیکلت‌ها ساخته شده و با انواع روغن سازگار است اما با روغن سنتتیک بهترین کارکرد را ارائه می‌دهد. این محصول با مواد درجه یک ساخته شده است و در شرایط آب‌وهوایی نامساعد مقاومت می‌کند. این فیلتر با دارای یک‌ سال گارانتی است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *