قطعات خودرو

برگزاری مراسم شب‌های قدر به صورت مجازی

به گفته مسئول موسسه مدینه الزهرا(س) مراسم شب‌های قدر به صورت مجازی برگزارمی‌شود.

سید محمد شیرازی می‌گوید: موسسه خیریه مدینه الزهرا(س) از سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های شب قدر را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

“سیدمحمد شیرازی”در گفتگو با خبرنگار«قطعات خودرو» با اشاره به عظمت شب‌های قدر می‌گوید: شب‌های قدر از بهترین شب‌هاست و سرنوشت انسان در این شب‌ها رقم می‌خورد.

وی ادامه می‌دهد: انسان باید حواس خود را دراین شب‌ها جمع کند، به خداوند توجه کند و به ائمه توسل داشته باشد تا روزهای باقیمانده از عمر خود را اصلاح و به بهترین وجه به بندگی خدا و عبادت اطاعت و خدمت به مردم بپردازد.

ادامه فعالیت گروه امداد صنف در ماه رمضان

 مسئول موسسه مدینه الزهرا(س) در مورد فعالیت‌های موسسه خیریه درماه مبارک رمضان می‌گوید: گروه امداد صنف که از سال 1358 فعالیت خود را شروع کرده و هرسال برنامه‌هایی برای ماه مبارک رمضان دارد.

شیرازی ادامه می‌دهد: کمک به نیازمندان و تهیه سبد کالا برای شب عیدفطر طبق سال‌های گذشته اجرا می‌شود و تا امروز حدود

۱۱ هزار بسته تهیه و توسط واحدهای صنفی به دست مردم نیازمند رسیده و خواهد رسید.

مسئول موسسه مدینه الزهرا(س) می‌افزاید: سال‌های قبل که خبری از کرونا نبود، از خیرین اصناف دعوت می‌شد و افطاری می‌دادیم و در آن مراسم گزارش عملکرد موسسه را اعلام می‌کردیم. خیرین نیز تعهد می‌کردند مبالغی را پرداخت کنند به این ترتیب  بودجه موسسه خیریه سال از این طریق تامین می‌شد.

مراسم  شب قدر دوسال است که به صورت مجازی برگزار می‌شود. البته نامه‌ها به صورت کتبی از سوی مدینه الزهرا(س) به همراه لوح تقدیری به پاس از زحمات گذشته‌شان به خیرین فرستاده می‌شود و به آن‌ها اعلام می‌کنیم در صورت داشتن آمادگی کمک‌های خود را اهدا کنند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است