قطعات خودرو

بیان دیدگاه های اعضای کانون

سعید عابدی نیستانک به عنوان اولین نامزد پشت تریبون حاضر شد و خود را اینگونه معرفی کرد: من رتبه برتر کنکور ریاضی در سال ۷۵ بودم و‌دارای مدرک مهندسی صنایع شریف و فوق لیسانس مهندسی سیستم‌ هستم.‌۲۱ سال سابقه مدیریت حرفه‌ای در صنایع مختلف و در سمت‌های گوناگون دارم.

وی اضافه کرد: اولین تجربه کاری من در‌صنعت خودرو در‌شرکت رادیاتور ایران بود. همچنین در حوزه ساختمان، سازه، صنایع غذایی و… نیز‌ فعالیت داشته‌ام. من در طول این سال‌ها به واسطه شغل پدری در فروشگاه، به واردات وعرضه کالا مشغول بودم.۳ سال گذشته از مدیریت سایر مراکز جدا شده و به پشتوانه فروشگاه، شرکتی را تاسیس کردیم.

نیستانک درباره دلیل نامزد شدن برای انتخابات اتحادیه گفت:

هدف من از نامزد شدن این است که تجربیات زیادی در حوزه‌های مختلفی که از طریق تعامل با ارگان‌های مختلف به دست آورده ام را در اختیار صنف‌ قرار دهم و امیدوارم بتوانم مفید واقع شوم.

وی در پاسخ به نماینده شورای ولوو و اسکانیا در زمینه تجربه شخصی در سطح بازار گفت: از ۱۰ سالگی پشت دخل پدر‌بودم؛ از‌ سال‌۹۰ در‌پاساژ کاوه مغازه ای را خریداری کردم، همچنین ۱۰ سال فعالیت سازمانی را در کارنامه خود دارم.‌ من می‌دانم اگر مدارک دانشگاهی توام با تجربه کف‌بازار نباشد، موثر واقع نخواهد شد. تجربه من عملی است و از سال ۷۹ در‌بخش تولید رادیاتور ایران وارد فاز تولید شدم و در سایر شرکت‌ها نقش اجرایی داشتم که توام با مسئولیت است.

این کاندیدای هیئت مدیره اتحادیه لوازم یدکی اظهار کرد:

صنف ما امروز باید یک گام جلوتر ازبحث تجربه حرکت کند.‌ در حال حاضر به واسطه اتفاقاتی که در دنیا افتاده، شاهد گسترده شدن ساختار دولت الکترونیک و سازمان امورمالی بوده ایم  و دراین مسیر فقط داشتن تجربه پاسخگو نیست.

در‌حال حاضر برخی مسائل وجود دارد که با تکیه بر تجربه ۲۰ سال گذشته پاسخی برای آن نداریم. برگزاری انتخابات اتحادیه با شرایط فعلی نشان دهنده آن است که بزرگان صنف به دانش توام با تجربه توجه کرده‌اند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است