قطعات خودرو

تحول و ارتقا، هدف اصلی انتخابات

نحوه تعیین لیست نهایی کاندیداهای برتر کانون 

انتخابات داخلی کانون برای رسیدن به لیست نهایی کاندیداها با ۳ روش انجام می‌شود:

مرحله اول:  هریک از نامزدهای عضو کانون براساس مباحث و گفت و گوهای چند ماه اخیر با در نظر گرفتن اصل شایسته سالاری فهرست مورد نظر خود شامل هفت نفر برای هیئت مدیره و یک نفر بازرس را به کانون اعلام می‌کند.

مرحله دوم: برگه‌هایی از امروز در اختیار نمایندگان شوراها  قرار می‌گیرد و این افراد تا زمان متتضی فرصت دارند با نمایندگان رسته‌ها در شورای مرکزی مشورت کرده ولیست خود را به کانون ارائه دهند.

فهرست هر رسته باید شامل ۷ نفر اعضای هیئت مدیره و یک نفر بازرس  باشد.

مرحله سوم: توسط  شورای مرکزی کانون صورت می‌گیرد. هسته مرکزی کانون کاندیداها را رصد کرده و شاخص‌هایی مانند وقت‌شناسی، پیگیری و… را در نظر می‌گیرد و در نهایت فهرست نهایی تهیه می‌شود.

حسن ساده عضو کانون گفت: در این روند یک لیست کاندیداها، یک لیست نمایندگان شوراها و یک لیست اعضای شورای مرکزی کانون  ارائه خواهند کرد که در نهایت به یک لیست تبدیل خواهد شد.

ساده در ادامه جلسه از نامزدهای انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات خواست تا ضمن معرفی به پرسش‌های نمایندگان رسته های مختلف پاسخ دهند.

کناره‌گیری ۳ کاندیدا از انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو

یکی از اعضای کانون تحول و ارتقا در ابتدای این جلسه از کناره‌گیری ۳ نامزد انتخابات اتحادیه خبر داد و گفت: هفته گذشته ۳ کاندیدا با تمام شایستگی شخصی متنی را تنظیم و به منظور بازتر شدن انتخابات برای فعالیت سایرنامزدها از انتخابات کناره‌گیری کردند.
این افراد افشین افشاری کاندیدای بازرسی، قادری یزدی کاندیدای هیئت مدیره و محمدرضا جباری کاندیدای هیئت مدیره بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۷ نفر کاندیدای هیئت مدیره و ۲ نفر کاندیدای بازرسی هستند که در نهایت ۷ نفر به عنوان هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب خواهد شد.

کاندیداهای انصرافی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *