قطعات خودرو

تاثير قابل توجه افزايش قيمت موتورسيکلت بر رشد نرخ قطعات يدکي

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، مصطفي صفرخاني، رئيس اتحاديه توليدکنندگان قطعات و تعميرکنندگان دوچرخه و موتورسيکلت تهران با بيان اينکه افزايش قيمت موتورسيکلت تاثير قابل توجهي در رشد قيمت لوازم يدکي داشته است، عنوان کرد: رابطه مستقيمي بين رشد قيمت هر وسيله نقليه با نرخ قطعات يدکي آن وجود دارد و حتي مي توان گفت افزايش نرخ لوازم يدکي بيشتر از قيمت موتورسيکلت بوده است.

 

وي با اشاره به تاثير رشد نرخ ارز بر افزايش قيمت قطعات يدکي موتورسيکلت گفت: با توجه به اينکه توليدکنندگان قطعات مواد اوليه مورد نياز خود را با ارز تامين مي کنند هر گونه تغيير در نرخ ارز در نوسانات قيمت قطعات داخلي و وارداتي نقش خواهد داشت.

 

رئيس اتحاديه توليدکنندگان قطعات و تعميرکنندگان دوچرخه و موتور سيکلت تهران تصريح کرد: متاسفانه نوسانات قيمت قطعات يدکي موتور سيکلت به شکلي است که نمي توان نرخ واحدي براي آنها تعيين کرد.

 

صفرخاني در پايان در خصوص تفاوت کيفيت و قيمت قطعات يدکي داخلي و خارجي خاطرنشان کرد: اگر دولت بسته کمکي را در اختيار توليدکنندگان داخل قرار دهد قطعا قطعات توليد داخل هم به لحاظ کيفيت و هم قيمت بهتر از قطعات وارداتي خواهد بود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *