قطعات خودرو

تانک رضوانی با پیشرانه پلاگین هیبریدی، غول نیمه برقی ایرانی آمریکایی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، خریدارانی که به دنبال یک شاسی بلند پرقدرت هستند اما هنوز نسبت به سوختی که این خودروها مصرف می‌کند تردید دارند، گزینه جدیدی در قالب نسخه هیبریدی رضوانی تانک ۲۰۲۳ دارند.

رضوانی تانک یک شاسی بلند آفرود براساس جیپ رانگلر است. این خودرو در حال حاضر با پیشرانه‌های V6 و V8 رانگلر و همچنین آپشن‌هایی که قدرت آن را به مرز ۱۰۰۰ اسب بخار می‌رساند در دسترس است و اکنون با پیشرانه پلاگین هیبریدی رانگلر نیز عرضه می‌شود.

این پیشرانه شامل یک موتور ۲ لیتری چهارسیلندر توربو و یک جفت موتور برقی است که در مجموع قدرتی برابر با ۳۷۵ اسب بخار را در رانگلر تولید می‌کنند. موتورهای برقی به اندازه کافی قدرتمند هستند تا بدون کمک موتور درون‌سوز، خودرو را در حالت چهار چرخ محرک هدایت کنند. در این صورت با بهره‌گیری از یک باتری ۱۷.۳ کیلووات ساعتی، برد تمام برقی ۲۱ مایلی فراهم می‌شود.

 

رضوانی تانک هیبریدی

 

رضوانی نگفته که آیا ارتقایی در پیشرانه تانک انجام داده است یا خیر.

رضوانی پیش از این تحویل نسخه هیبریدی تانک را آغاز کرده است. قیمت تانک ۲۰۲۳ از ۱۷۵۰۰۰ دلار برای مدل مجهز به پیشرانه پایه V6 با توان ۲۸۶ اسب بخار آغاز می‌شود و انتخاب پیشرانه هیبریدی ۸۵۰۰ دلار به قیمت پکیج اضافه می‌کند. خریدارانی که به دنبال رزرو یکی از این خودروها هستند، باید مبلغ ۱۵۰۰ دلار را پرداخت کنند.

از جمله تجهیزات اضافی در دسترس خریداران تانک می‌توان به دوربین حرارتی برای عملیات شبانه، محافظ زرهی مقاوم در برابر گلوله شامل شیشه B6، پنل‌های بدنه کولار و مخزن سوخت کولار اشاره کرد. امکانات رفاهی بیشتری از جمله تریم چرمی برای صندلی‌ها و داشبورد در کنار آلکانتارا برای سقف کابین ارائه می‌شود.

اگرچه رضوانی در سال‌های اخیر روی خودروهای شاسی بلند تمرکز کرده، اما ریشه‌های خود را فراموش نکرده است. این شرکت در حال آماده‌سازی یک بازطراحی برای اولین مدل خود یعنی خودروی اسپرت بیست مبتنی بر آریل اتم است، هر چند که زمان عرضه نسل جدید آن مشخص نیست.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است