قطعات خودرو

فروش لوازم یدکی به تاکسیرانان با قیمتی استثنایی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از صمت، سید مهدی اسماعیل بگی با اشاره به تفاهم نامه «ایساکو کارت» برای تاکسیرانان تهرانی افزود: این اقدام در نیم سال دوم سال گذشته به وقوع پیوست؛ هرچند در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه شد، اما با پیگیری‌های بسیار و تلاش دوستان ایساکو، مشکل رفع شد و تفاهم نامه به جریان افتاد. امسال به تعداد تمامی رانندگان تاکسی «ایساکو کارت» صادر می‌شود و همه رانندگان تاکسی امسال از ایساکو کارت بهره مند می‌شوند.

اسماعیل بگی ادامه داد: در اقدام دیگر تا قطعات یدکی با قیمت بسیار مناسبی (فقط ۵ درصد بالاتر از قیمت تولید) در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه در سال جدید بسته‌های عیدانه لوازم یدکی به تاکسیرانان تعلق می‌گیرد؛ افزود: این بسته‌ها با قیمت بسیار مناسب به هزار و ۵۰۰ تاکسیران ارائه شد و بسته‌های عیدانه به تعداد رانندگان در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی هر سال انجام می‌شود، افزود: امسال تغییرات خوبی برای رفاه تاکسیرانان در بیمه تکمیلی اعمال شد و امیدواریم شرایط برای تاکسیرانان بهتر شود.

اسماعیل بگی در ادامه درباره وضعیت سرویس رسانی ناوگان تاکسیرانی در تعطیلات نوروزی، بیان کرد: بخش قابل توجهی از خدمات تاکسی‌های خطی در ایام نوروز به علت کاهش مسافر، کاهش پیدا می‌کند. اما خدمات تاکسی‌های ویژه در دفاتر، فرودگاه‌ها، پایانه ها، راه آهن و مراکز تفریحی در ایام تعطیلات نوروزی افزایش یافته است و تقویت می‌شود؛ چرا که تقاضا در این روزها افزایش می‌یابد و برهمین اساس تهمیدات ویژه‌ای در این نقاط پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: افزایش قیمت نرخ کرایه تاکسی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران از ابتدای اردیبهشت امسال اعمال می‌شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *