قطعات خودرو

تاکيد بر ضرورت هوشمندسازی شبکه توزيع و خدمات در بخش های مختلف کشور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتاق اصناف تهران، دکتر محمد مخبر در اين جلسه با تاکيد بر اينکه بايد اقدامات انجام شده ستاد تنظيم بازار براي فراواني اقلام، ثبات بازار و جلوگيري از گراني ها تا پايان سال جاري و به ويژه در ايام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت ويژه تر ادامه يابد تا شاهد هيچگونه افزايش قيمت و گراني در کالاهاي هدف و اقلام اساسي و نيازهاي مردم وجود نداشته باشد، گفت: با تلاش ها و اقدامات دولت علاوه بر تامين اقلام اساسي مورد نياز مردم در مرحله اي هستيم که مي توانيم تبديل به صادر کننده و تامين کننده نيازهاي کشورهاي همسايه شويم.

وي تاکيد کرد: تا پايان سال درخواست هيچ افزايش قيمتي در ستاد تنظيم بازار بررسي نخواهد شد و دستگاه هاي ذيربط با اهتمام بيشتري در اين حوزه عمل نمايند.

دکتر مخبر همچنين با تاکيد بر ضرورت هوشمند سازي شبکه توزيع و خدمات در بخش هاي مختلف تصريح کرد: هوشمند سازي تنها راه مبارزه با فساد، شفافيت اطلاعات و قطع شدن واسطه گري در کشور است.

در اين جلسه که وزراي صمت، جهاد کشاورزي، دادگستري، راه و شهرسازي، ارتباطات و فناوري اطلاعات، سخنگوي دولت و شهردار تهران حضور داشتند، وزارت راه گزارشي از وضع موجود و نيازمندي هاي بخش خدمات حمل بار برون شهري و همچنين اقدامات و سياست هاي حمايتي اتخاذ شده در کارگروه پايش وضعيت حمل و نقل کشور ارائه کرد.

همچنين در ادامه جلسه در راستاي حمايت و حل مشکلات کاميون داران و شرکت هاي حمل و نقل جاده اي مقرر شد سياست گذاري ها و برنامه ريزي هاي لازم در جهت تامين و توزيع لوازم يدکي، روغن موتور ديزلي با قيمت کارخانه، تامين لاستيک سنگين و نيمه سنگين با کيفيت و قيمت مصوب و تسهيل و تسريع در نوسازي ناوگان حمل و نقل جاده اي کشور اتخاذ شود.

شهرداري تهران نيز در اين جلسه گزارشي از نرخ خدمات، ظرفيت ناوگان حمل و نقل عمومي و مدل هاي فعلي و پيشنهادي در قيمت گذاري حمل و نقل درون شهري و جابجايي مسافر در بخش هاي مختلف مترو، اتوبوس و تاکسي ارائه کرد.
همچنين وزارت جهاد کشاورزي گزارشي از آخرين اقدامات در حوزه شبکه هوشمند تجاري سازي کشاورزي و آماري از چگونگي توزيع هوشمند کالاهاي اساسي موردنياز مردم را به اطلاع اعضا رساند.

در اين جلسه مقرر شد با افزايش ظرفيت شبکه توزيع هوشمند و همچنين مراکز و ميادين ميوه و تره بار تا پايان سال جاري اقلام مورد نياز مردم در سريعترين زمان و آسانترين راه به دست مردم برسد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *