قطعات خودرو

ترکیب جدید انجمن قطعه‌سازان ایران

به گزارش قطعات خودرو به نقل از روابط عمومی انجمن قطعه‌سازان : با برگزاری مجمع انتخاباتی انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو کشور، اعضای اصلی و علی‌البدل هیات‌مدیره و بازرسان این انجمن انتخاب شدند.

 

بر این اساس مازیار بیگلو، اصغر خسروشاهی، فرهاد بهنیا، سیدمرتضی مرتضوی، سهیل یزدانبخش، محمد شهپری، گلوردی گلستانی، معصوم نجفیان، فرخ شریعتمداری، عادل پیرمحمدی و حسین اخوان به عنوان اعضای اصلی هیات‌مدیره این انجمن انتخاب شدند.

 

همچنین براساس انتخابات صورت‌گرفته مهدی براسود، منصور منصوری و پیمان یزدان‌بخش به عنوان اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره انتخاب شدند.

بر اساس انتخاب قطعه‌سازان، رضا تقی‌خانی و حسین یزدانبخش به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

 

همچنین در اولین جلسه هیات‌مدیره جدید گلوردی گلستانی به عنوان رئیس هیات‌مدیره، سید‌مرتضی مرتضوی به‌عنوان نایب‌رئیس انجمن، منصور منصوری به عنوان دبیر انجمن، فرهاد به‌نیا به‌عنوان سخنگو و سهیل یزدانبخش به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

 

انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور تاسیس سال ١٣٧٣ با قدمت ٢٨ساله بزرگ‌ترین انجمن صنفی صنعت قطعه‌سازی خودرو است که با تشکیل کمیسیون تخصصی شامل: پیگیری مشکلات، بیمه و مالیات، بانک و تسهیلات، توسعه و ارتقای کسب‌و‌کار و خودروسازان، نسبت به دفاع از حقوق صنفی اعضا و حل مشکلات گام‌های مهمی را در دور هیات‌مدیره جدید برنامه‌ریزی کرده است.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است