قطعات خودرو

تسلا مدل M، آیا شرکت تسلا موتورسیکلت خواهد ساخت؟

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، شرکت تسلا خودروسازی نوآور محسوب می‌شود که فعالیت‌های آن سبب شد تا مفهوم خودروهای الکتریکی در سطح جهان مطرح شوند. شرکت تسلا اخیرا به تولید خودروهای متفاوت همچون تسلا سایبرتراک روی آورده است، با این حال امکان دارد روزی شاهد عرضه موتورسیکلت تسلا باشیم؟

 

 

طراح مستقل ویکتور رودریگز گومز طرحی از موتورسیکلت تسلا مدل M کشیده است. این طرح یک ایده مستقل است و ارتباطی با تسلا ندارد، با این حال می‌توان تصور کرد در صورتی که تسلا موتورسیکلت تولید کند، این موتور به چه شکلی خواهد بود.

 

 

رودریگز برای طراحی تسلا مدل M، از ظاهر تسلا سایبرتراک ایده گرفته است. او می‌گوید: در آینده نزدیک، افزایش تصاعدی جمعیت همراه با فرهنگ مصرف‌گرایانه نیاز به وسایل حمل و نقل فردی چند منظوره، کارآمد و سازگار با محیط زیست را افزایش خواهد داد. تسلا مدل M‌ می‌تواند این نیازها را برطرف کند.

 

 

مطابق طرح‌ها، موتور الکتریکی در تسلا مدل M در قسمت پایین و روی شاسی نصب می‌شود. پکیج باتری‌ها نیز بالای موتور قرار می‌گیرد. سبک اتصال چرخ‌ها نیز نشان می‌دهد که با یک موتورسیکلت مدرن و آینده نگرانه روبرو خواهیم بود.

 

 

دستگیره‌های فرمان موتور تاشو هستند که این مساله باعث شده است تا این موتور کاربردی به نظر برسد. چراغ‌ عقب این موتور نیز حرف M را به تصویر می‌کشد که نمادی از تسلا مدل M‌ است. تسلا مدل M‌ ممکن است تنها یک طرح باشد و به دست فراموشی سپرده شود، با این حال تسلا اخیرا نام تجاری سایبرپک را ثبت کرده است.

 

هنوز مشخص نیست که این نام تجاری به موتورسیکلت اطلاق می‌شود یا کوله پشتی، با این حال انتظار می‌رود که طراحی‌های نوآورانه دیگری با الهام از سایبرتراک در آینده منتشر شوند.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *