قطعات خودرو

تصاویر شاسی بلند دانگ فنگ واریور M20 در چین لو رفت

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، تصاویر شاسی بلند دانگ فنگ واریور M20 بدون هیچگونه استتاری در چین لو رفت. این مدل آفرودر براساس پیکاپ تراک واریور M50 برای بازار چین تولید شده است.

 

واریور خانواده‌ای از خودروهای نظامی تحت برند دانگ فنگ است. در سال ۲۰۲۱، این خودروساز یک نسخه غیرنظامی از پیکاپ تراک نظامی واریور M50 را روانه بازار کرد. آن مدل از یک موتور دیزلی با توان ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر بهره می‌برد. در سال ۲۰۲۲، دانگ فنگ یک برند آفرود برقی به نام M-Hero راه‌اندازی کرد، اما همچنان به تولید سری خودروهای واریور بنزینی ادامه داد.

 

 

در ماه مه ۲۰۲۲، تصویری تبلیغاتی از واریور M20 به صورت آنلاین لو رفت. به نظر می‌رسید که این خودرو به یک شاسی بلند بزرگ با ظاهری نظامی و شکل و شمایل خشن تبدیل شده است. این مدل دارای ارتفاع زیاد از زمین، تایرهای آفرود و چراغ‌های جلوی ذوزنقه‌ای شکل بود. در همان زمان، دانگ فنگ پلتفرم واریور M20 را آزمایش کرد.

 

 

در اکتبر ۲۰۲۲، پیکاپ تراک دو-در واریور M20 توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین رونمایی شد. این مدل مجهز به موتور دیزلی ۶.۷ لیتری با توان ۳۱۴ اسب بخار و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتن متر یک هیولا به نظر می‌رسید. نسخه کوچکتر دارای طول، عرض و ارتفاع ۵.۸/۲.۱۶/۲.۱۵ متر با فاصله بین دو محور ۳.۷ متر و طول نسخه بزرگتر ۶.۲ متر بود.

 

دانگ فنگ واریور M20

 

به تازگی تصاویر بدون استتار شاسی بلند واریور M20 منتشر شده است که با تصویر تبلیغاتی منتشرشده در مه ۲۰۲۲ همخوانی دارد. در بخش جلویی شاهد یک سپر بزرگ با وینچ، جلوپنجره بزرگ با لوگوی واریور، چراغ‌های روز باریک و چراغ‌های جلوی بزرگ هستیم. در نمای پشتی می‌توان چراغ‌های عقب عمودی و زاپاس روی درب عقب را مشاهده کرد.

 

هنوز ابعاد دقیق شاسی بلند M20 منتشر نشده است، اما خیلی بزرگ به نظر می‌رسد. عرض و ارتفاع آن احتمالاً به ترتیب ۲.۱۶ و ۲.۱۵ متر و طول آن حدود ۵.۵ متر خواهد بود. نسخه شاسی بلند می‌تواند از پیشرانه ۶.۷ لیتری دیزلی برادر پیکاپ خود بهره ببرد. پیش از این برخی منابع اشاره کرده بودند که قیمت واریور M20 در محدوده ۴۴ تا ۶۰ هزار دلار خواهد بود و احتمالاً امسال روانه بازار شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *