قطعات خودرو

تویوتا پرادو با طعم بلک ادیشن و رنگ مات

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، تویوتا مدل لندکروزر (پرادو) مات بلک ادیشن را برای بازار اروپا معرفی کرد، که در بدنه و کابین آن شاهد تزئینات مشکی مات زیادی هستیم. این مدل جذابیت بیشتری به لندکروزر ۱۵۰ اضافه می‌کند که احتمالاً در آخرین سال تولیدش قرار دارد، چون شایعاتی مبنی بر عرضه مدل جدید آن در سال ۲۰۲۳ شنیده می‌شود.

تویوتا فقط یک عکس از بدنه این مدل منتشر کرده ‌است، که آن را در طبیعت نشان می‌دهد. این نسخه ویژه به دلیل وجود استفاده از تزئینات مشکی مات در جلوپنجره، لبه بالایی چراغ‌های جلو، دور چراغ‌های مه‌شکن، باربندها، قاب آینه‌های بغل و درب عقب از نسخه اصلی قابل تشخیص است. این مدل همچنین به چرخ‌های ۱۸ اینچی آلیاژی شش‌اسپوک مشکی مات مجهز است، که تضاد خوبی با رنگ بدنه سفید آن ایجاد کرده‌اند.

 

کابین تویوتا پرادو

 

در کابین، تغییرات به روکش دورنگ صندلی‌ها محدود شده است که بخش مرکزی آن‌ها مشکی و کناره آن‌ها به رنگ خاکستری یا قهوه‌ای قابل سفارش است. بقیه بخش‌های کابین به جز سقف آن مشکی هستند.

لندکروزر مت بلک ادیشن فقط با پیکربندی پنج درب قابل سفارش است. این مدل به موتور ۲.۸ لیتری توربودیزل با توان ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر مجهز است. این قدرت از طریق یک جعبه‌دنده شش سرعته خودکار به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

این نسخه ویژه از سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ در بازارهای اروپایی در دسترس خواهد بود، در حالی که انتظار می‌رود در آینده نزدیک در ژاپن نیز عرضه شود. نسل چهارم لندکروزر پرادو در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، اما پس از دو فیس‌لیفت عمده در ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ و به روز‌رسانی‌های متعدد در طول سال‌ها همچنان به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود نسل پنجم لندکروزر که روی شاسی سری ۳۰۰ ساخته شده است تا سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *