قطعات خودرو

جدیدترین لیست قیمت محصولات سایپا در بازار

به گزارش قطعات خودرو به نقل ازخودروبانک، پس از مجوزهای پیاپی افزایش قیمت و گرانی برای ساینا، حالا نوبت دیگر محصول سایپا است که با اضافه شدن پسوند و کمترین تغییرات آپشنی به عنوان یک خودرو جدید و با قیمت گران تر به فروش برسد و بر این اساس قیمت رسمی خودرو کوییک GX-L از سوی شرکت سایپا اعلام شد.

 

طبق دعوتنامه‌ای که توسط این شرکت صادر شده ، قیمت این محصول 360،845،000 تومان خواهد بود و خانواده این محصول ظاهرا اقتصادی در حال نزدیک شدن به عدد 400 میلیون تومان است.

 

جدول قیمت سایپا کوییک GX-L

 

 

خودرو قیمت نهایی مصرف کننده (ریال) تحویل فروش
کوییک GX-L 3,608,450,000 30 روزه فوری

 

 

انواع مدل‌های سایپا کوییک

 

گروه خودروسازی سایپا اخیراً از یک سیستم تیپ‌بندی جدید برای محصولاتش استفاده کرده است. در این سیستم، حرف S برای نشان دادن تیپ پایه یا Standard استفاده می‌شود، حرف G برای نشان دادن تیپ Graded Version با تجهیزات بهتر از تیپ S، حرف L برای نسخه‌های محدود یا Limited، حرف E برای نشان دادن تیپ Exclusive یا نسخه ویژه و همچنین حرف P برای نشان دادن تیپ Premium و بالاترین تیپ در محصولات گروه خودروسازی سایپا است.

 

 

به همراه این تیپ‌بندی، سایپا از چند حرف یا عنوان دیگر هم استفاده می‌کند که به شناخت ویژگی‌های محصولات کمک می‌کند. به عنوان مثال، حرف X به عنوان نماد واژه Extra استفاده می‌شود که برای خودروهای سفارشی استفاده می‌شود. حرف R نیز از ابتدای واژه Rainbow گرفته شده است و نشان دهنده دورنگ بودن بدنه و سقف خودرو است. بنابراین، با توجه به تیپ‌بندی و حروف اختصاصی، می‌توان گفت کوییک GX دارای تجهیزات بهتر از نسخه پایه کوییک S است که به عنوان یک محصول سفارشی عرضه می‌شود. همچنین، نسخه کوییک GX R علاوه بر ویژگی‌های کوییک GX، دارای بدنه و سقف دورنگ نیز خواهد بود. این نکته هم باید ذکر شود که نسخه‌های دارای پسوند R، علاوه بر رنگ‌آمیزی دو رنگ بدنه، دارای تزئینات داخل کابین با تریم دو رنگ (قرمز) نیز خواهند بود.

 

مشخصات فنی کوییک GX

 

تمامی مدل‌های کوییک با موتور M15 مجهز شده‌اند. این موتور دارای 4 سیلندر و 8 سوپاپ است و حجم آن 1503 سی‌سی است. این موتور توانایی تولید 87 اسب بخار در دور 5400 و گشتاور بیشینه 132 نیوتن‌متر در 4250 دور در دقیقه را داراست. در نسخه کوییک GX و کوییک GX R، این موتور به دریچه گاز برقی و سامانه زمانبندی متغیر سوپاپ ورودی VVT مجهز شده است که باعث کاهش مصرف سوخت از 7.22 به 6.93 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش می‌شود.

 

 

این موتور از طریق جعبه‌دنده 5 سرعته دستی قدرت خود را به محور جلو منتقل می‌کند. سایر ویژگی‌های فنی این مدل شامل فرمان هیدرولیک، ترمز دیسکی در محور جلو و کاسه‌ای در محور عقب، سیستم تعلیق مک‌فرسون در محور جلو و میله پیچشی در محور عقب، باک بنزین 41 لیتری و استاندارد آلایندگی یورو 5 است که در تمامی تیپ‌های کوییک مشترک است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *