قطعات خودرو

جعبه مداد رنگی محصولات پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

به گزارش قطعات خودرو به نقل از مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و هیات همراه روز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ در مرکز معاونت تحقیقات ،طراحی و تکوین محصول از رنگ های جدید ویژه محصولات پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ بازدید کردند.

 

 

تنوع در رنگ خودرو از مواردی است باعث جذابیت هرچه بیشتر محصولات می‌شود. اهمیت موضوع رنگ در کشور ما به گونه ای است که در قیمت خودروها نیز تاثیرگذار است و مشتریان حاضرند برای داشتن یک رنگ هزینه بیشتری را پرداخت کنند. رنگ های خاص به دلیل استفاده از مواد خاص و گران قیمت، با قیمت بیشتری عرضه می‌شوند.

 

 

با توجه به پیچیدگی در فرایند تولید رنگ و همچنین رنگ آمیزی خودرو، ایجاد تنوع در رنگ‌ها از مسائلی است که نیازمند کار علمی و مهندسی بوده و در حال حاضر شرکت ایران خودرو با توجه به اهمیت این موضوع در تلاش است که این مهم را در محصولات تولیدی خود مورد توجه بیشتری قرار دهد.

 

 

 

فرایند رنگ آمیزی خودروها به طور معمول یکی از هزینه برترین و پیچیده‌ترین بخش های تولید یک خودرو است و شرکت‌ها برای انجام این امر نیازمند به تیراژ گسترده تولید با استفاده از تمامی ظرفیت هستند.

 

 

بعضی از رنگ‌های خودرو مانند رنگ سفید به دلیل راحت تر بودن در زمان فروش پرطرفدارتر هستند و بر این اساس بسیاری از خودروهای بازار مخصوصا ایران سفید رنگ هستند و این موضوع از زیبایی خیابان‌های کشور کاسته است. با تولید رنگ های متنوع در مجموعه ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور، امیدواریم شاهد تنوع رنگی بیشتری در سطح خیابان های کشور باشیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *