قطعات خودرو

جیلی HaoYue به روز شد، تجهیزات بیشتر برای بزرگترین کراس‌اوور جیلی

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، فروش کراس‌اوور جیلی HaoYue در تابستان 2020 آغاز شد، این خودرو بزرگترین کراس‌اوور جیلی بود و یک خودرو خانوادگی همه جانبه به شمار می‌رفت. در سپتامبر 2021 این خودرو مورد فیس‌لیفت واقع شد و اکنون جیلی نسخه بزرگتر آن را با پسوند L روانه بازار کرده است تا فروش این کراس‌اوور را بهبود بخشد.

 

تصاویر نسل جدید جیلی HaoYue در سایت وزارت صنعت چین منتشر شده‌اند. بزرگترین تغییر نسخه بلند در مقایسه با نسخه استاندارد جیلی HaoYue جلوپنجره با خطوط عمودی کرومی است. چراغ‌های عقب خودرو نیز به صورت T شکل طراحی شده‌اند که ظاهر جالبی را برای این خودرو فراهم کرده‌اند.

 

طول جیلی HaoYue نسخه بلند برابر با 4860 میلی‌متر است که 25 میلی‌متر بلندتر از نسخه استاندارد است. همچنین فاصله بین دو محور جیلی HaoYue با ده میلی‌متر افزایش به 2825 میلی‌متر رسیده است. علاوه بر طول و فاصله بین دو محور، عرض جیلی HaoYue نیز 10 میلیمتر افزایش و ارتفاع این کراس‌اوور 10 میلی‌متر کاهش یافته است. در نتیجه با کراس‌اووری روبرو هستیم که نسبت به قبل خانوادگی‌تر شده است.

 

تعویض دنده‌ها در جیلی  به وسیله یک جوی استیک صورت می‌گیرد و روکش صندلی‌ها نیز چرم قرمز رنگ است. از جمله امکانات جیلی HaoYue جدید می‌توان به این موارد اشاره کرد: سیستم سرگرمی مجهز به نمایشگر 12.3 اینچی، پشت آمپر دیجیتال، هدآپ دیسپلی، سانروف و سقف پانوراما، دوربین 360 درجه، سیستم ترمز خودکار، رادار نقطه کور و کروز کنترل تطبیقی.

 

 

نسخه بلند جیلی برخلاف نسخه استاندارد، از یک موتور دو لیتری توربوشارژر با 218 اسب بخار بهره می‌برد(نسخه استاندارد به موتور 1.8 لیتری توربو مجهز است). با این حال همانند نسخه استاندارد، گیربکس در نظر گرفته شده برای این خودرو از نوع هفت سرعته دوکلاچه است.

 

هنوز قیمت جیلی نسخه بلند مشخص نیست اما در هر صورت قیمت آن از نسخه استاندارد بیشتر خواهد بود. قیمت نسخه ساده این خودرو 103600 یوان است و انتظار می‌رود نسخه بلند آن 142600 یوان قیمت داشته باشد.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *