قطعات خودرو

حضور آمیکو در بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو استان فارس 1402

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، شرکت آمیکو در بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو استان فارس در شهر شیراز حضور خواهد داشت.

گروه های صنعتی آمیکو (ارس خودرو دیزل) به جهت پاسخگویی هرچه بهتر به علاقمندان و متقاضیان محصولات خود، جدیدترین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را به نمایش خواهد گذاشت.

 

بدین منظور، از علاقمندان دعوت می شود تا از تاریخ 23 الی 26 خرداد ماه 1402 از ساعت 17:00 الی 22:00 به غرفه c محل نمایشگاه بین المللی استان فارس شیراز مراجعه و از این فرصت برای بازدید و آشنایی با محصولات و خدمات شرکت آمیکو بهره مند شوند

 

شرکت آمیکو در نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو استان فارس (شیراز) با محصولات تجاری سبک و سنگین از جمله محصول نام آشنای پیکاپ آسنا، حضور خواهد داشت. این خودروی پیکاپ، از محبوبترین خودروهای تجاری سبک بازار پیکاپ کشور به شمار می‌آید.

 

پیکاپ آمیکو آسنا از پیشرانه سری N4G69S4 ساخت شرکت مطرح ژاپنی میتسوبیشی بهره می‌برد و این موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی می تواند خروجی قدرت 143 اسب بخاری در محدوده 6000 دور بر دقیقه و گشتاور 210 نیوتن متری در محدوده 4400 دور بر دقیقه نیز تولید کند. توان تولیدی توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی یا یک گیربکس اتوماتیک بنا به نیاز به هر دو محور انتقال پیدا می‌کند.

 

با در نظر گرفتن شرایط و نوع استفاده استاندارد، پیکاپ آمیکو آسنا با وزن تقریبا 2 تن، مصرف سوخت 10.7 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتر را تجربه می‌کند. در کل، این خودرو با داشتن موتور قدرتمند و مناسب برای نوع استفاده تجاری، جذابیت زیادی برای مشتریان خود دارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *