قطعات خودرو

حمایت ایدرو از ایده‌های توسعه‌ای صنعت خودرو

محسن صالحی‌نیا در مراسم افتتاح مراکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ و سفارشی‌سازی خودرو شرکت آپکو، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حفظ ایمنی، استاندارد‌های فنی و اصولی، کیفیت و هم‌چنین خارج نشدن خودرو از خدمات پس از فروش و گارانتی دغدغه‌های اصلی و مهم در توجه به سلیقه و نیاز مشتریان سفارشی است، فرایند‌های سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی خودرو بر اساس سلیقه مشتری به صورت استاندارد در شرکت آپکو تابعه گروه ایران خودرو در سطح مطلوب و مطمئنی انجام می‌شود.

رئیس هیئت عامل ایدرو با اشاره به اینکه صنعت خودروسازی در مسیر قابل قبولی رو به بهبود است، تصریح کرد: در دو ماه اول امسال ۱۴۰ هزار خودرو تولید شده است که حدود ۷۲ هزار دستگاه مربوط به ایران خودرو می‌شود.

وی هم‌چنین با بیان اینکه در گذشته وابستگی زیادی به خارج از کشور داشتیم و امروز وابستگی‌ها کاهش پیدا کرده است، گفت: داخلی‌سازی با رعایت کیفیت مطلوب و قابل رقابت باعث خرسندی است.

 رئیس هیئت عامل ایدرو در مراسم افتتاح پروژه‌های شرکت خودرو‌های سفارشی ایران خودرو، با اشاره به تحرک و پویایی ایجاد‌شده در صنعت خودرو اظهار کرد: حرکت‌هایی نظیر به‌سازی محصولات، برندسازی، توسعه قوای محرکه، کاهش مصرف سوخت، تولید گیربکس داخلی و بهینه‌سازی خدمات و محصولات که با اتکا بر توانایی‌ها و تجربه داخلی و بدون کمک و حمایت خارجی صورت پذیرفته، قابل توجه است.

وی تصریح کرد: ایدرو به عنوان مرکز تنظیم‌گر و سیاست‌گذار صنعت خودرو کشور، از ایده‌های توسعه‌ای این صنعت از جمله پیشنهادات ایران خودرو در مورد توسعه محصولات سفارشی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع: ایکوپرس

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است