قطعات خودرو

کافی است به نیت خدمت وارد شویم/ به دنبال تقویت شورای پاساژ‌ها هستم

مصطفی قربانزاده می‌گوید: با توجه به عدم حضور حاج غلامرضا بخشی‌زاده و با مشورت دوستان، بنده در این دوره کاندیدا شدم و اهداف بسیاری دارم که با یاری خداوند متعال، در صورت انتخاب و موافقت دیگر افراد منتخب، نسبت به اجرایی کردن آن‌ها اقدام می‌کنم.  

وی ادامه می‌دهد: برای بهتر انجام شدن این روند، امیدوارم هیئت مدیره منتخب یکدست و هماهنگ باشد؛ چراکه عدم هماهنگی، باعث نادیده گرفته شدن منافع صنف بزرگ‌مان می‌شود.

 قربانزاده قصد دارد هماهنگی را بین کلیه گروه‌ها و نهاد‌های مردمی موجود در صنف، اعم از مساجد، گروه‌های امداد، شورا‌های اسلامی و رسته‌های مختلف شمال، جنوب، غرب و شرق برقرار کرده و شورای پاساژ‌ها را تقویت کند و اختیارات بیشتری از اتحادیه به آن‌ها تفویض کند. می‌گوید: باید منافع کلیه کار‌هایی که به نفع اعضای صنف در اتحادیه انجام می‌گیرد، برای اتحادیه در نظر گرفته شود.

از دیگر اهداف قربانزاده می‌توان به تشکیل گروه‌های تخصصی (اقتصادی، رفاهی، آموزشی، صلح، دارایی، بیمه، شهرداری، امداد) در جهت بالاتر بردن کیفیت، شناسایی افراد بدون جواز و سروسامان دادن فعالیت آن‌ها، شناسایی جواز‌های در دست وراث و جواز‌های اجاره داده شده و … اشاره کرد‌.

وی با اشاره به شعار خود مبنی بر اینکه «کافی است به نیت خدمت وارد شویم» می‌گوید: کار برای خدمت به صنف و اعضا بسیار زیاد است. به امید اینکه تلاش دلسوزانه در جهت تحول و عدالت در اتحادیه بزرگ‌مان و ارتقای جایگاه اتحادیه در مجامع صنفی همانند اتاق اصناف و اتاق بازرگانی صورت گیرد‌.

بیوگرافی: مصطفی قربانزاده متولد ۱۳۳۸ تهران است و مدرک دیپلم دارد. حدودا از سال ۵۰ به صورت نیمه‌وقت و از سال ۵۳ به صورت تمام‌وقت مشغول به فعالیت در این عرصه بوده و بیش از ۲۰ سال است که جواز کسب دارد. 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است