قطعات خودرو

حذف اعضای باسابقه هیئت‌مدیره از انتخابات 1400

آخرین جزئیات برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو اعلام شد

رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت، افرادی که سابقه دو دوره عضویت در هیئت‌مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات را داشته‌اند، در صورت تایید صلاحیت نیز از انتخابات حذف خواهند شد.

محمد جعفرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار «قطعات خودرو» با اشاره به جزئیات برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات اظهار کرد: شرایط و تاریخ برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره اتحادیه در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه 24 فرودین ماه با حضور اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات برگزار می‌شود، مشخص خواهد شد.

رئیس اداره اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به رأی دیوان عدالت اداری در زمینه ممنوعیت عضویت برخی اعضای اتحادیه‌های صنفی به قطعات خودرو گفت: دیوان عدالت اداری دادنامه‌ای را مبنی بر ممنوعیت انتخاب و عضویت اعضای که دو دوره متوالی عضو هیئت‌مدیره اتحادیه‌های صنفی بوده‌اند، صادر کرده و این موضوع در کمیسیون نظارت به تصویب رسیده است.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت، افرادی که سابقه دو دوره عضویت در هیئت‌مدیره اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین‌آلات را داشته‌اند در صورت تایید صلاحیت نیز از انتخابات حذف خواهند شد.

جعفرنیا تاکید کرد: باقی کاندیدا‌هایی که سابقه عضویت دو دوره در هیئت‌مدیره اتحادیه را ندارند، می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

خبرنگار: نیوشا یعقوبی

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است