قطعات خودرو

افزایش سطح کیفی خدمات امدادی هدف‌گذاری شده است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایرنا، “سید عباس میرحسینی”  در آغاز مراسم طرح خدمات نوروزی ایران خودرو اظهارداشت: در این طرح یک‌هزار و ۳۰۰ ناوگان در سرتاسر ایران به ارائه خدمات امدادی و همچنین ۹ پایگاه امدادی ثابت در بزرگراه ها و اتوبان ها به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

وی بیان داشت: خدمات امدادی امداد خودرو توسط ۲هزار و  ۱۶۰ امدادگر و در یک‌هزار و ۳۸۰ شهر و بخش در کشور ارائه خواهد شد و پیش بینی می شود در ۱۷ روز اجرای طرح ۲۰۰ هزار تماس با امدادخودرو گرفته شود.
میرحسینی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش رضایت مشتریان پنج درصد تخفیف قیمت قطعات در نظر گرفته شده، همچنین اجرت ایاب و ذهاب برای مشتریان ایران خودرو رایگان خواهد بود و متوسط زمان انتظار حداکثر ۲۵ دقیقه در کل کشور است.
وی با اشاره به فعالیت امداد خودروهای متفرقه که همواره اسباب زحمت هموطنان و مشتریان هستند، تاکید کرد: مشتریان حتماً از طریق کانال‌هایی همچون پیش شماره ۰۹۶۴۴۰ یا اپلیکیشن های ایساکو و “بسپر” استفاده کرده یا از امداد خودروهای مجاز تعریف شده و استاندارد استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، طرح خدماتی نوروزی ایران خودرو از روز پنجشنبه آینده (بیست و ششم اسفند ماه) آغاز خواهد شد و تا سیزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ به مدت ۱۷ روز ادامه خواهد یافت.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *