قطعات خودرو

خریداران محصولات ایران خودرو در مهر ۱۴۰۱ چقدر سود می‌کنند؟

به گزارش قطعات خودرو به نقل از گجت نیوز، گروه صنعتی ایران خودرو از روز سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز خودروهای سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را در قالب طرح فروش فوق العاده با قرعه کشی به بازار عرضه کرد. در این طرح فروش نیز همانند دوره‌های قبل میان قیمت کارخانه و بازار آزاد خودروها تفاوت زیادی وجود دارد و انتظار می‌رود در این دوره نیز بیش از ۶ میلیون متقاضی برای خرید محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

 

بین قیمت بازار و کارخانه خودروهای سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک که در قالب طرح فروش فوق العاده در مهرماه به بازار عرضه شدند حداقل حدود ۸۰ میلیون تومان تفاوت وجود دارد. از این رو با توجه به این که موعد تحویل این خودروها سه ماهه اعلام شده است، احتمال دارد برندگان قرعه کشی همانند دوره‌های قبل به شکل ماهانه حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیون تومان سود دریافت کنند.

 

محصولات ایران خودرو

در این طرح فروش پژو پارس بنزینی که قیمت کارخانه آن حدود ۱۶۵ میلیون تومان و قیمت بازار آن نیز حدود ۳۱۸ میلیون تومان است همانند دوره‌های قبل دارای بیشترین متقاضی بوده و به همین دلیل متقاضیان برای برنده شدن شانس کمتری خواهند داشت. گفتنی است مراحل قرعه کشی این ۴ محصول ایران خودرو در روز شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

سود خریداران محصولات ایران خودرو در مهر ۱۴۰۱
نام خودرو قیمت کارخانه قیمت در بازار سود حاصل از این طرح فروش
پژو پارس سال ۱۶۵ میلیون تومان ۳۱۸ میلیون تومان ۱۵۳ میلیون تومان
سورن پلاس ۲۶۱ میلیون تومان ۳۴۳ میلیون تومان ۸۲ میلیون تومان
دنا پلاس توربو شارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته ۳۶۰ میلیون تومان ۴۷۵ میلیون تومان ۱۱۵ میلیون تومان
دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک ۳۹۸ میلیون تومان ۵۲۰ میلیون تومان ۱۲۲ میلیون تومان

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *